Ανάπτυξη δικτυακού πληροφοριακού συστήματος: πολλαπλό σύστημα Helpdesk
Network information system development: a multiple Helpdesk system
Master Thesis
Συγγραφέας
Καραχάλιου, Αλεξάνδρα Θ.
Ημερομηνία
2014-03-13Επιβλέπων
Μητρόπουλος, ΣαράντηςΠροβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Information technology -- Management ; Customer services -- Management ; Λογισμικό εφαρμογών -- Ανάπτυξη ; Τεχνολογία λογισμικούΠερίληψη
Ζητούμενο της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη μίας δικτυακής εφαρμογής που έχει ως σκοπό την εξυπηρέτηση των εργασιών που εκτελούνται από τμήματα τεχνικής υποστήριξης - τμήματα αρωγής (helpdesk), και η αξιολόγησή της. Η εργασία αποτελείται από δύο κύρια μέρη: Στο πρώτο μέρος γίνεται μελέτη της εφαρμογή από την πλευρά του τεχνολόγου λογισμικού, όπου παρουσιάζεται η ανάλυση, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της δικτυακής εφαρμογής, η οποία αναπτύχθηκε κυρίως με βάση το πρότυπο Struts και τις τεχνολογίες JSP / Servlets. Στο δεύτερο μέρος η εφαρμογή προσεγγίζεται από την πλευρά του μάνατζερ, όπου παρουσιάζεται η αξιολόγησή της εφαρμογής στο περιβάλλον χρήσης της, μέσα από τη μέθοδο Balanced Scorecard. Στοιχείο καινοτομίας της εφαρμογής που αναπτύχθηκε είναι η δυνατότητα λειτουργίας της σε πολλαπλά επίπεδα. Ο σχεδιασμός της επιτρέπει σε εταιρείες με διαφορετικά μοντέλα - οργανογράμματα να χρησιμοποιούν την εφαρμογή εισάγοντας σε αυτή τη δομή της ιεραρχίας τους. Με τον τρόπο αυτό, η εφαρμογή προάγει τη συνεργασία ανάμεσα σε τμήματα ή και εταιρείες και εξυπηρετεί το σύνολο των υπαλλήλων μιας εταιρείας.