Τμήμα Πληροφορικής: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 41-60 από 139
-
Σχεδίαση και ανάπτυξη λογισμικού διαδικτυακής διαμοίρασης αρχείων με κεντρικό εξυπηρετητή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Σκοπός και αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας συνιστά η εξατομικευμένη διαμοίραση αρχείων με ασφάλεια, καθώς κρίνεται αναγκαία για την προστασία ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, ενώ ταυτόχρονα συνεισφέρει στην ... -
Θεωρητική και πειραματική μελέτη ασφαλείας πρωτοκόλλων Bluetooth/BluetoothLE και RFID σε συσκευές IoT
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι η ανάλυση και κατανόηση του τεχνικού τρόπου λειτουργίας των πρωτοκόλλων Bluetooth, Bluetooth Low Energy (BLE) και των τεχνολογιών RadioFrequency Identification (RFID), καθώς και η εις ... -
A Rogue’s Path : a Unity 3D game focusing on stealth mechanics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09-27)Η διατριβή αυτή εξερευνάει και παρουσιάζει τους διάφορους μηχανισμούς απόκρυψης που μπορούν να υλοποιηθούν για την κατασκευή ενός παιχνιδιού. Το παιχνίδι έχει υλοποιηθεί χρησιμοποιώντας το game engine Unity και χρησιμοποιεί ... -
Ταυτόχρονη προσομοίωση πολλαπλών δικτύων βιολογικών νευρώνων σε παράλληλα συστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-9)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στην υπολογιστική νευροεπιστήμη, με στόχο τη μοντελοποίηση και προσομοίωση της νευρωνικής δραστηριότητας μέσω δικτύων νευρώνων. Αναλύονται βιολογικά και υπολογιστικά μοντέλα νευρώνων, ... -
Ψηφιακό αποθετήριο ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο την παρουσίαση της λειτουργικότητας ενός προτεινόμενου συστήματος το οποίο θα λειτουργεί σαν αποθετήριο εκπαιδευτικών πόρων στους οποίους θα έχει πρόσβαση ο κάθε χρήστης που επισκέπτεται ... -
Εφαρμογές μηχανικής μάθησης σε ηλεκτρικά οχήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στον τομέα της βαθιάς μάθησης. Πιο συγκεκριμένα, στοχεύει στην αντιμετώπιση του προβλήματος της ακριβούς πρόβλεψης της ενεργειακής ζήτησης των φορτιστών ενός δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών ... -
Ενίσχυση των δυνατοτήτων ανίχνευσης απειλών σε περιβάλλοντα Windows και CentOS μέσω της ανάλυσης συστημικών και firewall logs από το QRadar
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Ο σκοπός της εργασίας είναι να αναδυχθεί η τέχνη του εντοπισμού και αντιμετώπισης κινδύνων σε ένα Security Operation Center(SOC). Για τη δημιουργία του χρησιμοποιώντας το IBM QRadar, η διαδικασία ξεκίνησε με την εγκατάσταση ... -
Σύστημα ελέγχου πρόσβασης βασισμένο σε ρόλους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει την ανάπτυξη και υλοποίηση ενός συστήματος ελέγχου πρόσβασης βασισμένου σε ρόλους (RBAC), προσαρμοσμένο στις ανάγκες μιας εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ. Η κεντρική ιδέα του RBAC είναι ... -
Εφαρμογή και ανάλυση στην αναγνώριση εικόνων με τη χρήση «Coral Tensor Processing Unit»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς στην επιστήμη της Πληροφορικής. Το πρόβλημα που λύνει η συγκεκριμένη εργασία εντάσσεται στην περιοχή την σύγχρονων νευρωνικών δικτύων Τα σύγχρονα ... -
Η τεχνολογία blockchain στα δίκτυα 5ης γενιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η τεχνολογία Βlοckchain είναι ένας τομέας που μπορεί να κερδίσει πολλά από την τεχνολογία 5G, η οποία έχει ανοίξει νέες ευκαιρίες σε πολλούς άλλους βιομηχανικούς τομείς. Αυτή η διατριβή επιχειρεί να εξηγήσει την τεχνολογία ... -
Χρήση πλατφόρμας ERP για διαχείριση οικονομικών δεδομένων μιας επιχείρησης : ανάλυση και σχεδίαση συστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09-30)Στην σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα, η αποτελεσματική οικονομική διαχείριση αποτελεί θεμέλιο λίθο για την βιώσιμη ανάπτυξη και επιτυχία των επιχειρήσεων. Η δυνατότητα λήψης στρατηγικών αποφάσεων βασισμένων σε ακριβή ... -
Ανάπτυξη ιστοσελίδας πολιτιστικών δρώμενων υλοποιημένη σε C# και Angular
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας αφορά την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης ιστοσελίδας “Artena”, μέσω της οποίας παρουσιάζονται ανά κατηγορίες πολιτιστικά δρώμενα (όπως για παράδειγμα θεατρικές παραστάσεις, συναυλίες, ... -
Πρόταση εκπαιδευτικού λογισμικού επαυξημένης πραγματικότητας για αναγνώριση εξαρτημάτων υπολογιστή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζει μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την αναγνώριση εξαρτημάτων υπολογιστή. Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Unity και το λογισμικό Vuforia, η εφαρμογή αναγνωρίζει εξαρτήματα ... -
Natural language processing and text classification with Bert & BiLSTM model
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Αυτή η διπλωματική εργασία αναφέρεται στην αρχιτεκτονική των μοντέλων βαθιάς μάθησης. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση μοντέλων βαθιάς μάθησης για την ταξινόμηση των tweets που σχετίζονται με τον Covid-19 σε τρεις ... -
Wander Bites : εφαρμογή για την εξερεύνηση χωρών εστίασης στην Αθήνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποσκοπεί στην ανάπτυξη μίας διαδικτυακή εφαρμογής για την εξερεύνηση χώρων εστίασης, όπως εστιατόρια, bar, φούρνοι, ζαχαροπλαστεία, καφέ κοκ, της Αθήνας. H εφαρμογή θα προσφέρει στον χρήστη ... -
Students Absence - Εφαρμογή παρουσιολογίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η εφαρµογή “Students Absence” είναι µια ολοκληρωµένη πλατφόρµα διαχείρισης απουσιών µαθητών, σχεδιασµένη για να προσφέρει µια απλή και αποτελεσµατική εµπειρία στους καθηγητές και χρήστες. Μέσω της εφαρµογής, οι χρήστες ... -
Ανάπτυξη Android δυσδιάστατου παιχνιδιού με την χρήση Firebase και Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την υλοποίηση μίας εφαρμογής Android και συγκεκριμένα ενός παιχνιδιού πλατφόρμας, σε πραγματικό χρόνο για έναν χρήστη – παίχτη με την χρήση του Firebase. Το παιχνίδι αυτό αφορά τον ... -
Vulnerability assessment tool for Unix systems
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09) -
Εφαρμογή δωρεών με χρήση SpringBoot για το backend, Angular για το frontend και MySQL για την βάση δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η συγκεκριμένη πτυχιακή επικεντρώνεται στην υλοποίηση μιας διαδικτυακής εφαρμογής με σκοπό να βοηθήσει τους ανθρώπους να κάνουν δωρεές αντικειμένων. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος θα μπορεί εύκολα να αναρτήσει αντικείμενα που ... -
Κοινωνική δικτύωση με βάση την εγγύτητα : ανάπτυξη εφαρμογής για κινητές συσκευές χρησιμοποιώντας τεχνολογία Bluetooth Low Energy (BLE) για βελτιωμένες αλληλεπιδράσεις χρηστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Το Bluetooth Low Energy (BLE) είναι μια ασύρματη τεχνολογία που σχεδιάστηκε για εφαρμογές που απαιτούν χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και περιορισμένη επικοινωνία δεδομένων σε κοντινές αποστάσεις. Σε αντίθεση με το κλασικό ...