Πτυχιακές Εργασίες: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 261-280 από 311
-
Διαδικτυακή εφαρμογή για τις εφημερίες σε φαρμακεία και νοσοκομεία της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Η παρούσα εργασία εξετάζει τη σημασία της ηλεκτρονικής διαθεσιμότητας των εφημεριών φαρμακείων και νοσοκομείων στην Ελλάδα και προτείνει μια τεχνολογική λύση για τη δημιουργία μιας εφαρμογής που θα παρέχει εύκολη πρόσβαση ... -
Πρωτόκολλα επικοινωνίας στη ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρέχει μια ολοκληρωμένη διερεύνηση της εξέλιξης των ηλεκτρονικών οργάνων στη θαλάσσια επικοινωνία, ανατρέχοντας σε αρχαίες μεθόδους όπως τα οπτικά σήματα, τα ακουστικά σήματα και τα περιστέρια ... -
Agile μεθοδολογία : έρευνα και ανάλυση για την μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας μιας επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06) -
Εικονική περιήγηση στα βασιλικά κτήματα Τατοΐου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Η πτυχιακή εργασία με τίτλο «Εικονική Περιήγηση στα Βασιλικά Κτήματα Τατοΐου» είναι μία εφαρμογή ψηφιακής περιήγησης ανεπτυγμένη στην πλατφόρμα της UNITY. Στόχος της εφαρμογής είναι η ενημέρωση του κοινού για την πολιτιστική ... -
Ολοκληρωμένη εφαρμογή διατροφής : εξατομικευμένες προτάσεις γευμάτων και συνταγών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τη δημιουργία ενός έξυπνου βοηθού για προτάσεις διατροφής και παραγωγής προσωποποιημένων διατροφικών πλάνων. Σαν δεδομένα εκπαίδευσης χρησιμοποιήθηκαν dataset ανοιχτών δεδομένων, τα οποία ... -
Android εφαρμογή διαχείρισης προγραμμάτων γυμναστικής και παρακολούθησης προόδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η παρούσα πτυχιακή επικεντρώνεται στην υλοποίηση μιας Android εφαρμογής, η οποία αφορά τη δημιουργία προγραμμάτων γυμναστικής, με τη χρήση του εργαλείου Spring Boot, σε συνεργία με Spring Security και Spring Data JPA για ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό : γραμματικές πτώσεις και αριθμοί
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Οι γραμματικές πτώσεις αποτελούν ένα σημαντικό χαρακτηριστικό της ελληνικής γλώσσας. Βοηθούν στο να καθορίζεται ο ρόλος και η θέση των λέξεων σε μια πρόταση. Για παράδειγμα, η πτώση του υποκειμένου στην ονομαστική ... -
Integrating security scans into CI/CD pipelines
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Κατά τις τελευταίες δεκαετίες, η τεχνολογία έχει σημειώσει ραγδαία πρόοδο, κάνοντας την διαθέσιμη σε πολίτες σε μία κλίμακα που παλαιότερα ήταν αδιανόητη. Σήμερα σχεδόν κάθε ενήλικος διαθέτει τουλάχιστον μια έξυπνη ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη μιας εφαρμογής οργάνωσης καθημερινότητας με επίκεντρο τον χρήστη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Τα τελευταία χρόνια, η ολοένα και πιο περίπλοκη φύση της σύγχρονης ζωής έχει δημιουργήσει την ανάγκη για ολοκληρωμένα συστήματα προσωπικής διαχείρισης – οργάνωσης που μπορούν να ενοποιήσουν όλες τις πτυχές της ζωής ενός ... -
Design and implementation of a babysitter finding web application using C#, .NET, and React.js
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Εφαρμογή Ιστού για Αναζήτηση Μπείμπι Σίτερ Το έργο της διπλωματικής μου είναι μια εφαρμογή ιστού σχεδιασμένη για να βοηθά τους χρήστες να αναζητούν μπείμπι σίτερ αποτελεσματικά και αποδοτικά. Η εφαρμογή είναι κατασκευασμένη ... -
Επιδράσεις της ακτινοβολίας νετρονίων σε πολυπύρηνο undervolted AMD x86 επεξεργαστή - Μεθοδολογία και ανάλυση αποτελεσμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Η ραγδαία αύξηση των επιδόσεων στους επεξεργαστές λόγω των μικροσκοπικών μεγεθών των τρανζίστορ, μεγέθη που φτάνουν μόλις μερικά νανόμετρα, και των τεχνολογιών που βελ- τιώνουν την απόδοση του επεξεργαστή σε υλικό επίπεδο, ... -
Περιπέτεια στο διάστημα : μια Unity 3D εφαρμογή τρίτου προσώπου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με το παιχνίδι “Adventure in Space ” η οποία είναι πλήρως υλοποιημένη. Η πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε στο Unity με την γλώσσα προγραμματισμού C#. Αναλυτικότερα, η παρούσα αναφορά ... -
Εκμάθηση αλφάβητου (Εκπαιδευτική τηλεόραση: ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024) -
Το δρακάκι και οι φίλοι του : ένα τρίτου προσώπου action-adventure game στην πλατφόρμα Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Ο στόχος της παρούσας εργασίας ειναι η δημιουργία ενός μικρού παιχνιδιου, και η εκμάθηση των εργαλειων που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτή την διαδικασία. Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός μικρού ... -
Προηγμένη αντιδραστική συμπεριφορά τεχνητής νοημοσύνης σε εικονικές προσομοιώσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Αυτή η πτυχιακή εργασία διερευνά την ενσωμάτωση της Μηχανικής Μάθησης (ML) και των Μηχανών Πεπερασμένων Καταστάσεων (FSM) στην ανάπτυξη Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στα βιντεοπαιχνίδια. Εστιάζοντας στην Προδιαγεγραμμένη ... -
Το πρόβλημα ικανοποιησιμότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στο πρόβλημα ικανοποιησιμότητας (satisfiability problem - SAT). Στο κεφάλαιο της εισαγωγής, δίνονται μια ιστορική αναδρομή για το πρόβλημα SAT και η επεξήγηση βασικών όρων που ... -
Applications of the NEAT algorithm in deterministic game environments
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06) -
Μοντελοποίηση παραγωγής σε βιομηχανικά κελιά και εισαγωγή της έννοιας των μεταμορφωτικών βιομηχανικών κελιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Στο πλαίσιο αυτής της προπτυχιακής διατριβής αναδεικνύονται οι επωφελείς πτυχές των Παραγωγικών Συστημάτων με Βιομηχανικά Κελιά (ΣΠΒΚ), καθώς παρουσιάζεται η εννοιολογική βάση των συστημάτων και η μαθηματική έκφραση αυτής. ... -
Μελέτη και ανάπτυξη συστήματος επικοινωνιών φωνής με βάση το πρότυπο NGN
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι αφενός η μελέτη λειτουργίας ενός δικτύου επικοινωνιών επόμενης γενιάς και αφετέρου με βάση αυτήν την μελέτη η πραγματοποίηση ενός συστήματος τηλεπικοινωνιών εφαρμοσμένο σε ένα ...