Πτυχιακές Εργασίες: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 21-40 από 208
-
Επιβίωση απέναντι στα zombies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025)Η εργασία αυτή αφορά την ανάπτυξη ενός διαδραστικού βιντεοπαιχνιδιού που υλοποιήθηκε στο περιβάλλον του Unity3D, υλοποιημένη σε γλώσσα C# με τον τίτλο «Survive The Zombies».Το παιχνίδι θα είναι συμβατό με περιβάλλον ... -
Εφαρμογή κινητών συσκευών Android : συνεπιβατισμός σε διαδρομές ιδιωτικών οχημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας εφαρμογής Android σε Java, που διευκολύνει την εύρεση συνεπιβατών για μετακινήσεις μεταξύ πόλεων, χρησιμοποιώντας ιδιωτικά οχήματα. Συγκεκριμένα επιτρέπει στους ... -
Έξυπνη Android εφαρμογή για άτομα με εξάρτηση στα τυχερά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-03)Στην παρούσα εργασία έχει αναπτυχθεί μια εφαρμογή για την βοήθεια ατόμων που έχουν εξάρτηση στα τυχερά παιχνίδια. Επιπλέον, εξετάζεται πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη τεχνητή νοημοσύνη και την ανάλυση των δεδομένων ... -
Εφαρμογή γεω-εντοπισμού ηλικιωμένων ατόμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-03-31)Το Senior Tracker είναι μια καινοτόμος mobile εφαρμογή που σχεδιάστηκε με σκόπο να προσφέρει ασφάλεια και ηρεμία στα άτομα που θέλουν να φροντίσουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα, κυρίως ηλικιωμένους που πάσχουν από ασθένειες. ... -
Εφαρμογή παροχής προσωποποιημένων χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών βασισμένη στην μηχανική μάθηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της web banking εφαρμογής Bankingo. Κύριο στόχο στην συγκεκριμένη υλοποίηση αποτέλεσε η προσπάθεια δημιουργίας ενός σύγχρονου τραπεζικού μοντέλου, το οποίο καλείται ... -
Ανάπτυξη μιας desktop εφαρμογής για την αποτελεσματικότερη διαχείριση έργων : χρήση της μεθοδολογίας Agile
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας εφαρμογής διαχείρισης έργου που βασίζεται στις αρχές της μεθοδολογίας Agile. Η εφαρμογή είναι δομημένη γύρω από πέντε ρόλους—Project Manager, Lead ... -
Dungeon Escape : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού τρίτου προσώπου με Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Στην εργασία αυτή θα δούμε την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού ρολών (RPG) με κάμερα τρίτου προσώπου μέσω της μηχανής παιχνιδιών Unity. Το παιχνίδι επικεντρώνεται στην προσπάθεια ενός ήρωα να αποδράσει από ένα μπουντρούμι, ... -
Ταξινόμηση κειμένου πολιτικού λόγου με τεχνολογίες BERT
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η ταξινόμηση κειμένου, ως έργο επεξεργασίας της φυσικής γλώσσας, έχει αποτελέσει ένα δημοφιλές και ενδιαφέρον πεδίο στον τομέα της μηχανικής μάθησης. Με την πάροδο των χρόνων, παρατηρείται ανοδική πορεία στο πώς, με την ... -
Εφαρμογή απώλειας - ανεύρεσης ζώων συντροφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η απώλεια ενός κατοικίδιου ζώου αποτελεί μια δύσκολη και συναισθηματικά φορτισμένη εμπειρία για τους ιδιοκτήτες του. Παρά τις υπάρχουσες μεθόδους αναζήτησης μέσω κοινωνικών δικτύων και αγγελιών, η διαδικασία εντοπισμού ... -
Υλοποιήση εφαρμογής οργάνωσης χρόνου με αρχές σχεδιασμού UX / UI
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Σε αυτήν την εργασία αναλύονται όλα τα στάδια ανάπτυξης μιας εφαρμογής οργάνωσης χρόνου, από τον σχεδιασμό UX/UI έως την υλοποίησή της. Ο στόχος είναι να αναδειχθεί η σημασία κάθε σταδίου της διαδικασίας, καθώς και οι λόγοι ... -
Κατασκευή ιστοσελίδας όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να καταθέτουν ανώνυμα τις ιστορίες τους προκειμένου να συνδεθούν με άλλους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η πτυχιακή εργασία αφορά τη δημιουργία μιας διαδικτυακής πλατφόρμας που παρέχει έναν ανώνυμο και ασφαλή χώρο, όπου οι χρήστες μπορούν να ανταλλάσσουν εμπειρίες και να συνδέονται με άλλους. Η εφαρμογή σχεδιάστηκε για να ... -
Πλατφόρμα εύρεσης part - time εργασίας για φοιτητές : υλοποίηση με ASP.NET Core
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη μιας διαδικτυακής πλατφόρμας με την ονομασία UniJobs, η οποία απευθύνεται σε φοιτητές που αναζητούν θέσεις μερικής απασχόλησης (part-time). Η πλατφόρμα σχεδιάστηκε με τη χρήση ... -
Συνεργατικό φιλτράρισμα βασισμένο στους χρήστες με την βοήθεια γενετικών αλγορίθμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Τα συστήματα συστάσεων, αποτελούν έναν σημαντικό κλάδο της τεχνητής νοημοσύνης και αξιοποιούν διάφορες τεχνικές για να καταλήγουν σε έγκυρες προτάσεις στους χρήστες του συστήματος. Μια κατηγορία αλγορίθμων της Τεχνητής ... -
Εφαρμογή για κινητά για υγιεινή διαβίωση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την υλοποίηση μιας Android εφαρμογής βελτίωσης της υγείας. Πιο συγκεκριμένα, ο χρήστης αρχικά πρέπει να φτιάξει έναν λογαριασμό, που συνδέεται σε μια βάση δεδομένων στο Firebase, ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τη χρήση ευφυών πρακτόρων και συστημάτων φυσικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός 2D βιντεοπαιχνιδιού με χρήση της Unity 2D και της γλώσσας C#. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη δημιουργία ενός ακριβούς και ομαλού συστήματος κίνησης χαρακτήρα, ... -
Mobile εφαρμογή υποστήριξης φοιτητών της λέσχης του Πανεπιστημίου Πειραιώς υποστηριζόμενη απο data processing backend
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα εφαρμογή στοχεύει στην εξυπηρέτηση των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πειραιώς που επισκέπτονται τη λέσχη του πανεπιστημίου, παρέχοντας ενημέρωση για τα διαθέσιμα πιάτα και τον βαθμό κίνησης. Παράλληλα, συλλέγει ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής Android για τη διευκόλυνση συμμετοχής σε αθλητικές δραστηριότητες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μιας εφαρμογής Android που στοχεύει στη δημιουργία και αναζήτηση αθλητικών συναντήσεων. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να εντοπίζουν συμμετέχοντες για αθλητικές ... -
Εικονική διδασκαλία στο σχολικό σύστημα με χρήση των εικονικών εργαστήριων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)Η τεχνολογία έχει αναδείξει νέες προοπτικές στην εκπαίδευση, με την εικονική διδασκαλία να αποτελεί ένα από τα πιο καινοτόμα εργαλεία. Αυτή η εργασία εξετάζει την ενσωμάτωση των εικονικών εργαστηρίων στο σχολικό σύστημα ... -
Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό υπό μορφή διαδραστικού παιχνιδιού για τη διδασκαλία στοιχείων γραμματικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού λογισμικού με τη μορφή διαδραστικού παιχνιδιού, με στόχο τη διδασκαλία γραμματικών στοιχείων σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. ... -
Evaluating the efficacy of machine learning models in emotion recognition through EEG data analysis
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)Η αναγνώριση συναισθημάτων μέσω δεδομένων EEG είναι ένα πεδίο που βρίσκεται στο μεταίχμιο της πληροφορικής και της νευροεπιστήμης. Η παρούσα μελέτη αξιολογεί την απόδοση τεσσάρων μοντέλων μηχανικής μάθησης, Support Vector ...