Πτυχιακές Εργασίες: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 21-40 από 222
-
Εφαρμογή ψηφιακής προσωπικής βιβλιοθήκης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει μια διαδικτυακή εφαρμογή διαχείρισης και αναζήτησης βιβλίων, παρέχοντας στους χρήστες ένα εξατομικευμένο περιβάλλον οργάνωσης της βιβλιοθήκης τους. Βασικός στόχος της εφαρμογής είναι ... -
Αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης στην ανάλυση και πρόβλεψη συμπεριφοράς χρηστών στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τη χρήση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης για την ανάλυση και πρόβλεψη συμπεριφοράς χρηστών στο διαδίκτυο. Εστιάζει στη συλλογή, επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων των χρηστών, με στόχο ... -
Τρισδιάστατο παιχνίδι αφήγησης για το Νεκρομαντείο στις πηγές του Αχέροντα σε Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός ατμοσφαιρικού, αφηγηματικού βιντεοπαιχνιδιού που συνδυάζει την εξερεύνηση, τη λύση γρίφων και την αποκάλυψη της ιστορίας μέσω περιβαλλοντικών στοιχείων. Ο παίκτης ... -
Μελέτη λύσης ηλεκτρονικής τιμολόγησης μέσω παρόχου υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης στο σύστημα SAP/ERP
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η αλματώδης εξέλιξη και πρόοδος της τεχνολογίας δημιουργεί νέες απαιτήσεις και ανάγκες σε όλους τους τομείς της σύγχρονης κοινωνίας. Ειδικότερα στον επιχειρηματικό κόσμο, όπου η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο κομμάτι του. ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής αλληλεπιδραστικής εφαρμογής διαχείρισης χρόνου και καθημερινών εργασιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)Η διαδικτυακή αλληλεπιδραστική εφαρμογή διαχείριση χρόνου και καθημερινών εργασιών είναι μία εφαρμογή που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους ανθρώπους να διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά τον χρόνο τους στον σημερινό, συνεχώς ... -
Συναισθηματικοί πράκτορες με “Goal Oriented Action Planning”
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Σε αυτήν την εργασία θα δημιουργήσουμε μία εφαρμογή με αυτόνομους εικονικούς πράκτορες οι οποίοι θα παίρνουν αποφάσεις με βάση των συναισθημάτων τους. Η εφαρμογή με όνομα "Emotional Village" θα απαρτίζεται από ένα εικονικό ... -
Αλληλεπιδραστική διαδικτυακή εφαρμογή διαχείρισης εκδηλώσεων με επίκεντρο τον χρήστη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η διαδικτυακή πλατφόρμα Event Management είναι ένα διαδραστικό σύστημα σχεδιασμένο να προσφέρει μια εξατομικευμένη εμπειρία διαχείρισης εκδηλώσεων. Το backend αναπτύχθηκε με Django και χρησιμοποιεί SQLite για την αποθήκευση ... -
Εφαρμογή συστημικών μεθοδολογιών και συστημικής δυναμικής στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Το project επικεντρώνεται στην εφαρμογή συστημικών μεθοδολογιών και δυναμικής συστημάτων στον τομέα του τουρισμού, με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη και την αποτελεσματική διαχείριση των πολύπλοκων αλληλεπιδράσεων μεταξύ ... -
Ασφάλεια των “No-Code” εργαλείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει την ασφάλεια των εργαλείων No-Code, τα οποία επιτρέπουν την ανάπτυξη λογισμικού χωρίς δεξιότητες προγραμματισμού. Ξεκινά με την ανάλυση της έννοιας και των χαρακτηριστικών τους, των ... -
Παιχνίδι γνώσεων πραγματικού χρόνου πολλαπλών παικτών σε συσκευές Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μια εφαρμογής παιχνιδιού γνώσεων σε πραγματικό χρόνο, η οποία στοχεύει αποκλειστικά σε συσκευές Android. Η εφαρμογή χρησιμοποιείται ταυτόχρονα ως εργαλείο ψυχαγωγίας και ... -
Εφαρμογή για χαμένα ζώα υλοποιούμενη σε Java και Spring Boot Backend
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Το θέμα της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός πλήρους περιβάλλοντος και λειτουργικότητας μίας ιστοσελίδας που αναλαμβάνει την εύρεση χαμένων ζώων μέσω την επικοινωνία χρηστών. Η βασική λογική της ιστοσελίδας μας θα είναι ... -
Προσωποποιημένο ημερολόγιο για άτομα με αγχώδεις \ ψυχικές διαταραχές - Αλληλεπίδραση με τον θεραπευτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξεταστεί η ανάπτυξη μιας Android εφαρμογής για τη διαχείριση ψυχοθεραπευτικών συνεδριών, με στόχο τη βελτίωση της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης μεταξύ θεραπευτών και θεραπευομένων. Η ... -
Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό υπό μορφή διαδραστικού παιχνιδιού για τη διδασκαλία στοιχείων αριθμητικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01) -
Σύστημα κρατήσεων ξενοδοχείου σε Java
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Τα ξενοδοχεία διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην παγκόσμια κοινωνία και οικονομία, αποτελώντας θεμελιώδεις πυλώνες του τουριστικού κλάδου και της βιομηχανίας φιλοξενίας. Παρέχουν καταλύματα σε ταξιδιώτες, εξασφαλίζοντας ... -
Επιβίωση απέναντι στα zombies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025)Η εργασία αυτή αφορά την ανάπτυξη ενός διαδραστικού βιντεοπαιχνιδιού που υλοποιήθηκε στο περιβάλλον του Unity3D, υλοποιημένη σε γλώσσα C# με τον τίτλο «Survive The Zombies».Το παιχνίδι θα είναι συμβατό με περιβάλλον ... -
Εφαρμογή κινητών συσκευών Android : συνεπιβατισμός σε διαδρομές ιδιωτικών οχημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας εφαρμογής Android σε Java, που διευκολύνει την εύρεση συνεπιβατών για μετακινήσεις μεταξύ πόλεων, χρησιμοποιώντας ιδιωτικά οχήματα. Συγκεκριμένα επιτρέπει στους ... -
Έξυπνη Android εφαρμογή για άτομα με εξάρτηση στα τυχερά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-03)Στην παρούσα εργασία έχει αναπτυχθεί μια εφαρμογή για την βοήθεια ατόμων που έχουν εξάρτηση στα τυχερά παιχνίδια. Επιπλέον, εξετάζεται πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη τεχνητή νοημοσύνη και την ανάλυση των δεδομένων ... -
Εφαρμογή γεω-εντοπισμού ηλικιωμένων ατόμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-03-31)Το Senior Tracker είναι μια καινοτόμος mobile εφαρμογή που σχεδιάστηκε με σκόπο να προσφέρει ασφάλεια και ηρεμία στα άτομα που θέλουν να φροντίσουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα, κυρίως ηλικιωμένους που πάσχουν από ασθένειες. ... -
Εφαρμογή παροχής προσωποποιημένων χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών βασισμένη στην μηχανική μάθηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της web banking εφαρμογής Bankingo. Κύριο στόχο στην συγκεκριμένη υλοποίηση αποτέλεσε η προσπάθεια δημιουργίας ενός σύγχρονου τραπεζικού μοντέλου, το οποίο καλείται ... -
Ανάπτυξη μιας desktop εφαρμογής για την αποτελεσματικότερη διαχείριση έργων : χρήση της μεθοδολογίας Agile
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας εφαρμογής διαχείρισης έργου που βασίζεται στις αρχές της μεθοδολογίας Agile. Η εφαρμογή είναι δομημένη γύρω από πέντε ρόλους—Project Manager, Lead ...