Πτυχιακές Εργασίες: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 161-180 από 208
-
Εικονική περιήγηση στα βασιλικά κτήματα Τατοΐου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Η πτυχιακή εργασία με τίτλο «Εικονική Περιήγηση στα Βασιλικά Κτήματα Τατοΐου» είναι μία εφαρμογή ψηφιακής περιήγησης ανεπτυγμένη στην πλατφόρμα της UNITY. Στόχος της εφαρμογής είναι η ενημέρωση του κοινού για την πολιτιστική ... -
Ολοκληρωμένη εφαρμογή διατροφής : εξατομικευμένες προτάσεις γευμάτων και συνταγών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τη δημιουργία ενός έξυπνου βοηθού για προτάσεις διατροφής και παραγωγής προσωποποιημένων διατροφικών πλάνων. Σαν δεδομένα εκπαίδευσης χρησιμοποιήθηκαν dataset ανοιχτών δεδομένων, τα οποία ... -
Android εφαρμογή διαχείρισης προγραμμάτων γυμναστικής και παρακολούθησης προόδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η παρούσα πτυχιακή επικεντρώνεται στην υλοποίηση μιας Android εφαρμογής, η οποία αφορά τη δημιουργία προγραμμάτων γυμναστικής, με τη χρήση του εργαλείου Spring Boot, σε συνεργία με Spring Security και Spring Data JPA για ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό : γραμματικές πτώσεις και αριθμοί
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Οι γραμματικές πτώσεις αποτελούν ένα σημαντικό χαρακτηριστικό της ελληνικής γλώσσας. Βοηθούν στο να καθορίζεται ο ρόλος και η θέση των λέξεων σε μια πρόταση. Για παράδειγμα, η πτώση του υποκειμένου στην ονομαστική ... -
Integrating security scans into CI/CD pipelines
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Κατά τις τελευταίες δεκαετίες, η τεχνολογία έχει σημειώσει ραγδαία πρόοδο, κάνοντας την διαθέσιμη σε πολίτες σε μία κλίμακα που παλαιότερα ήταν αδιανόητη. Σήμερα σχεδόν κάθε ενήλικος διαθέτει τουλάχιστον μια έξυπνη ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη μιας εφαρμογής οργάνωσης καθημερινότητας με επίκεντρο τον χρήστη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Τα τελευταία χρόνια, η ολοένα και πιο περίπλοκη φύση της σύγχρονης ζωής έχει δημιουργήσει την ανάγκη για ολοκληρωμένα συστήματα προσωπικής διαχείρισης – οργάνωσης που μπορούν να ενοποιήσουν όλες τις πτυχές της ζωής ενός ... -
Design and implementation of a babysitter finding web application using C#, .NET, and React.js
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Εφαρμογή Ιστού για Αναζήτηση Μπείμπι Σίτερ Το έργο της διπλωματικής μου είναι μια εφαρμογή ιστού σχεδιασμένη για να βοηθά τους χρήστες να αναζητούν μπείμπι σίτερ αποτελεσματικά και αποδοτικά. Η εφαρμογή είναι κατασκευασμένη ... -
Επιδράσεις της ακτινοβολίας νετρονίων σε πολυπύρηνο undervolted AMD x86 επεξεργαστή - Μεθοδολογία και ανάλυση αποτελεσμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Η ραγδαία αύξηση των επιδόσεων στους επεξεργαστές λόγω των μικροσκοπικών μεγεθών των τρανζίστορ, μεγέθη που φτάνουν μόλις μερικά νανόμετρα, και των τεχνολογιών που βελ- τιώνουν την απόδοση του επεξεργαστή σε υλικό επίπεδο, ... -
Περιπέτεια στο διάστημα : μια Unity 3D εφαρμογή τρίτου προσώπου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με το παιχνίδι “Adventure in Space ” η οποία είναι πλήρως υλοποιημένη. Η πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε στο Unity με την γλώσσα προγραμματισμού C#. Αναλυτικότερα, η παρούσα αναφορά ... -
Εκμάθηση αλφάβητου (Εκπαιδευτική τηλεόραση: ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024) -
Το δρακάκι και οι φίλοι του : ένα τρίτου προσώπου action-adventure game στην πλατφόρμα Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Ο στόχος της παρούσας εργασίας ειναι η δημιουργία ενός μικρού παιχνιδιου, και η εκμάθηση των εργαλειων που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτή την διαδικασία. Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός μικρού ... -
Προηγμένη αντιδραστική συμπεριφορά τεχνητής νοημοσύνης σε εικονικές προσομοιώσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Αυτή η πτυχιακή εργασία διερευνά την ενσωμάτωση της Μηχανικής Μάθησης (ML) και των Μηχανών Πεπερασμένων Καταστάσεων (FSM) στην ανάπτυξη Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στα βιντεοπαιχνίδια. Εστιάζοντας στην Προδιαγεγραμμένη ... -
Το πρόβλημα ικανοποιησιμότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στο πρόβλημα ικανοποιησιμότητας (satisfiability problem - SAT). Στο κεφάλαιο της εισαγωγής, δίνονται μια ιστορική αναδρομή για το πρόβλημα SAT και η επεξήγηση βασικών όρων που ... -
Applications of the NEAT algorithm in deterministic game environments
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06) -
Μοντελοποίηση παραγωγής σε βιομηχανικά κελιά και εισαγωγή της έννοιας των μεταμορφωτικών βιομηχανικών κελιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Στο πλαίσιο αυτής της προπτυχιακής διατριβής αναδεικνύονται οι επωφελείς πτυχές των Παραγωγικών Συστημάτων με Βιομηχανικά Κελιά (ΣΠΒΚ), καθώς παρουσιάζεται η εννοιολογική βάση των συστημάτων και η μαθηματική έκφραση αυτής. ... -
Μελέτη και ανάπτυξη συστήματος επικοινωνιών φωνής με βάση το πρότυπο NGN
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι αφενός η μελέτη λειτουργίας ενός δικτύου επικοινωνιών επόμενης γενιάς και αφετέρου με βάση αυτήν την μελέτη η πραγματοποίηση ενός συστήματος τηλεπικοινωνιών εφαρμοσμένο σε ένα ... -
Ανάλυση επίδρασης συναισθηματικής νοημοσύνης στην ηγεσία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ύστερα από την έκδοση των βιβλίων του Daniel Goleman (1995, 1998) ο όρος της συναισθηματικής νοημοσύνης έγινε ευρέως γνωστός με τον εργασιακό και τον επιχειρηματικό κόσμο να δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον πέραν από το ευρύ ... -
Ανάπτυξη εγγράφου φιλικής δήλωσης ατυχήματος σε εφαρμογή Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το έγγραφο φιλικές δήλωσης ατυχήματος, ή φιλικός διακανονισμός, είναι ένα φυλλάδιο που συμπληρώνεται σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος από τους εμπλεκόμενους οδηγούς, εφόσον υπάρξει συμφωνία μεταξύ τους για την υπαιτιότητα ... -
Μελέτη και ανάπτυξη εφαρμογής σχολικής ηγεσίας σε περιβάλλον Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Στα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα παγκοσμίως, γίνεται τα τελευταία χρόνια πολύ έντονη η ανάγκη για ικανή και επαρκή οργάνωση και διοίκηση του κάθε τέτοιου οργανισμού, καθώς αποτελεί μια εκτός από εκπαιδευτική αλλά και επιχειρησιακή ...