dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Χαλμούκη, Γεωργία Λ. | |
dc.date.accessioned | 2013-04-03T06:59:38Z | |
dc.date.available | 2013-04-03T06:59:38Z | |
dc.date.issued | 2013-04-03T06:59:38Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5299 | |
dc.description.abstract | Η μεταπτυχιακή διατριβή που παρουσιάζεται έχει ως θέμα την εκμάθηση μαθηματικών δημοτικού σε παιδιά δημιουργώντας τα μοντέλα του μαθητή και καθηγητή και ενσωματώνοντας αλληλεπιδραστικά και προσαρμοστικά στοιχεία μάθησης. Επιπλέον προωθεί τη συνεργατική μάθηση μέσω της οποίας οι μαθητές έρχονται σε επαφή συζητώντας για την επίλυση ασκήσεων με αποτέλεσμα την κοινωνικοποίηση τους και την αύξηση της συνεργατικότητας και ομαδικότητας. Η εφαρμογή λειτουργεί διαδικτυακά, έτσι είναι προσβάσιμη από οποιοδήποτε υπολογιστή ανεξαρτήτου λειτουργικού συστήματος. Από τη πλευρά του χρήστη δεν χρειάζεται εγκατάσταση κάποιου επιπλέον προγράμματος πάρα μόνο ενός φυλλομετρητή, έτσι οι απαιτήσεις συστήματος είναι ελάχιστες και μπορεί να παρουσιαστεί σε οποιαδήποτε συσκευή ακόμη και σε κινητά μέσα. Το πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να διδαχτεί τις βασικές πράξεις. Η θεωρία και τα διαγωνίσματα παρουσιάζονται στο μαθητή βάσει του μαθησιακού επιπέδου του μαθητή (αρχάριος, μέτριος, προχωρημένος) αλλά και του μαθησιακού τύπου του (οπτικός, ακουστικός, κιναισθητικός). Έτσι ο μαθητής ξεκινάει από το επίπεδο των μαθηματικών που του ταιριάζει και ανάλογα τη πρόοδο του το πρόγραμμα τον κατατάσσει σε άλλο επίπεδο παρουσιάζοντας του και τα αντίστοιχα μαθήματα. Το πρόγραμμα προσαρμόζεται σύμφωνα με τη πρόοδο του μαθητή και τον συμβουλεύει αν χρειάζεται να επαναλάβει κάποιο μάθημα θεωρίας ή να δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα σε κάποια συγκεκριμένη πράξη σύμφωνα με τις μαθησιακές ανάγκες του. Επιπλέον του προτείνει τη συνεργασία με άλλους μαθητές μέσω των προσωπικών μηνυμάτων για την καλύτερη επίλυση των ασκήσεων. Οι επιδόσεις όλων των μαθητών αποθηκεύονται σε μια βάση δεδομένων από την οποία το πρόγραμμα εξάγει στοιχεία που βοηθούν στη μοντελοποίηση και τη προσαρμοστικότητα που προσφέρει το σύστημα. Η θεωρία καθώς και οι αντίστοιχες ασκήσεις μπορούν εύκολα να εισαχθούν από το καθηγητή μέσα από μια ειδική φόρμα προσθέτοντας δυναμικά όσα είδη και αριθμό ασκήσεων θέλει ο καθηγητής. Επίσης ο καθηγητής έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί τη πρόοδο των μαθητών καταγράφοντας το σύστημα τις βαθμολογίες σε όλα τα τεστ αλλά και εμφανίζοντας διαγράμματα με την πρόοδο του μαθητή. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Μαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Team learning approach in education | |
dc.title | Εφαρμογή εκμάθησης μαθηματικών με χρήση συνεργατικής μάθησης και προσαρμοστικών στοιχείων μέσω διαδικτύου | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5299 | |
dc.identifier.call | 510.78 ΧΑΛ | |
dc.description.abstractEN | The MSc Thesis presented deals with elementary mathematics learning creating Student and Teacher models with interactive elements and adaptive learning. Moreover the application promotes collaborative learning through which students work together discussing about solving exercises leading to socialization, increase cooperativeness and teamwork. The application is web based, so it's accessible from any computer regardless it's operating system. To be able to view it the user only needs a browser, so the system requirements are minimal, and can occur in any device even in mobile media. The program can handle the basic mathematical operations and by reading the theory and taking tests the student is evaluated through the learning process. Theory and tests are presented to the student based on student's learning level (beginner, intermediate, advanced) and the type of learning (visual, auditory, kinesthetic). So the student starts the application in the level of mathematics that suits him and depending on his progress, the program can rank him to another level presenting the corresponding courses. The program is adjusted according to the student's progress and gives advice if the student needs to give greater weight to any particular act in accordance with learning needs. In addition, the application proposes student the collaboration with other students through personal messages to help him solve the exercises. The performance of all students is stored on a database from which the program extracts elements that help in modeling users and offering adaptive behavior. The theory and the corresponding exercises can easily be introduced by the teacher through a special form adding dynamically as many exercises the teacher wants. Also the teacher is able to monitor student progress, as the system records students' scores in all tests and presents charts showing students' progress. | |