Όψεις αποδοτικότητας στη ναυτιλία με έμφαση στη βέλτιση διαχείριση πλεύσης
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/5140/Staurakaki.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Master Thesis
Συγγραφέας
Σταυρακάκη, Αικατερίνη Γ.
Ημερομηνία
2012-12-03Επιβλέπων
Πελαγίδης, ΘεόδωροςΠροβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Πλοία -- Κανονισμοί ασφαλείας ; Πλοία -- Περιβαλλοντικές απόψεις ; Ναυτιλία ; ΕνέργειαΠερίληψη
Η βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης στα πλοία αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα για την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία για δύο λόγους: κυρίως, λόγω των εξόδων των καυσίμων των πλοίων, τα οποία είναι ένα σημαντικό μέρος του συνόλου των λειτουργικών εξόδων του πλοίου και, δεύτερον, λόγω των μεγάλων ποσοτήτων αερίων του θερμοκηπίου που εκπέμπουν τα πλοία. Τα μέτρα ελέγχου των εκπομπών του αερίων του θερμοκηπίου, όπως EEDI, SEEMP & MBM ήταν απάντηση του ΙΜΟ για το πρόβλημα. Τα μέτρα αυτά αποτελούν πηγή όλο και περισσότερων ανησυχιών στην ναυτιλιακή κοινότητα. Ο στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να συμβάλει στην ένδειξη των μεθόδων και τεχνικών που μπορούν να βελτιώσουν την ενεργειακή απόδοση των υπαρχόντων πλοίων και επικεντρώνεται στον εντοπισμό των ελλείψεων των κανονισμών και να αξιολογήσει την επίδρασή τους στο περιβάλλον και τη βιομηχανία, με ιδιαίτερη έμφαση στην βελτιστοποίηση της δρομολόγησης και πλοήγησης μέσω δύο μεθόδους την «Εικονική Άφιξη» και το «Weather routing».