Ποιότητα υπηρεσιών και βαθμός ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία : η περίπτωση ενός πολυτελούς ξενοδοχείου
Master Thesis
Συγγραφέας
Σουρούνη, Ευαγγελία
Ημερομηνία
2004-01-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
ΞενοδοχείαΠερίληψη
Η παρούσα έρευνα ασχολείται με θέματα ποιότητας υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία και εξειδικεύεται στην περίπτωση του ξενοδοχείου «Grecotel Agapi Beach» («G.A.B.»). Παρά το γεγονός ότι είναι πολύ δύσκολο να προσδιοριστεί η ικανοποίηση των πελατών ενός ξενοδοχείου λόγω της ποικιλίας των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων της ποιότητας, έρευνες έχουν δείξει ότι η ικανοποίηση των πελατών στα ξενοδοχεία είναι ευθέως ανάλογη με το προσφερόμενο επίπεδο ποιότητας του ξενοδοχείου. Η ποιότητα των υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τη βιωσιμότητα και κερδοφορία τους. ΣτηνΗ εν λόγωπαρούσα έρευνα επιχειρείται ο προσδιορισμός να προσδιορίσει του βαθμούό ικανοποίησης των πελατών από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο ξενοδοχείο χείο «Grecotel Agapi Beach» («G.A.B.»), μέσω των εμπειριών και των εντυπώσεών τους, καθώς και η εκτίμησηνα εκτιμήσει της σημασίας που προσδίδουν οι πελάτες του σε κάθε ένα από τα χαρακτηριστικά ενός ξενοδοχείου όταν πρόκειται να λάβουν κάποιες αποφάσεις.