Μελέτη παραγόντων risk management για ανάπτυξη και εφαρμογή ενός πληροφοριακού συστήματος
Master Thesis
Συγγραφέας
Νταρζάνου, Νικολλέτα Α.
Ημερομηνία
2012-07-11Επιβλέπων
Θεμιστοκλέους, ΜαρίνοςΠροβολή/Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Customer relations -- Management ; Διαχείριση κινδύνου ; Πληροφοριακά συστήματα -- Διοίκηση και οργάνωσηΠερίληψη
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ότι οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί προσδιορίζουν την ανάγκη να στραφούν πιο έντονα προς τον πελάτη και τις ανάγκες του, λόγω αύξησης του παγκόσμιου ανταγωνισμού, παρέχοντας βελτιωμένες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες προς αυτόν, μέσω της υιοθέτησης Νέων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας, όπως το Πληροφορικό Σύστημα CRM-(Customer Relationship Management). Η αποτελεσματική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (Customer Relationship Management) και ο ρόλος της, στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των περισσότερων επιχειρήσεων στην προσπάθεια τους να επιτύχουν υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των ήδη υπαρχόντων πελατών, παράλληλα με την απόκτηση νέων επικερδών πελατών. Ωστόσο, η προοπτική υιοθέτησης του Πληροφοριακού Συστήματος CRM και η ένταξη του στην επιχειρησιακή στρατηγική, για να είναι αποτελεσματική και να αποφέρει κέρδος, επιβάλει την συνδυαστική εφαρμογή Διαχείρισης Κινδύνου (Risk management), βάσει της οποίας θα αναφερθούν και θα καταγράφουν, όλοι εκείνοι οι παράγοντες οι οποίοι δύναται να επηρεάσουν αρνητικά την λειτουργία του CRM καθώς και τον αντίκτυπο που θα επιφέρουν στην συνολική λειτουργία της επιχείρησης, αλλά και στις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες. Στην παρούσα διπλωματική εργασία λοιπόν, θα πραγματοποιηθεί μελέτη παραγόντων Διαχείρισης Κινδύνου (Risk Management) για την ανάπτυξη και εφαρμογή ενός Συστήματος Διαχείρισης Πλατείας (CRM), και θα προσδιοριστεί πως αυτό μπορεί να βοηθήσει στην εφαρμογής διαδικασιών εντός της επιχείρησης, με απώτερο σκοπό τη πρόληψη ατυχών και απευκταίων συμβάντων, κάτι που θα επηρεάσει αρνητικά την αξιοπιστία της επιχείρησης και την ικανοποίηση των πελατών.