dc.contributor.advisor | Καμπάση, Αικατερίνη | |
dc.contributor.author | Γάτος, Ηλίας Ε. | |
dc.date.accessioned | 2012-05-17T09:51:58Z | |
dc.date.available | 2012-05-17T09:51:58Z | |
dc.date.issued | 2012-05-17T09:51:58Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4762 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη εξετάζει ένα πρόβλημα προληπτικής συντηρήσεως των συρμών στα σιδηροδρομικά δίκτυα. Βασίζεται σε μία προϋπάρχουσα βάση δεδομένων η οποία ενημερώνεται συνεχώς, ώστε να παρέχει πληροφορίες σε κάθε στιγμή για την κατάσταση των συρμών και του δικτύου. Με τη βοήθεια γράφων προτείνονται διάφορα μαθηματικά μοντέλα για την παράσταση και παραμετροποίηση των δικτύων εν γένει ώστε να αποτελούν βάση για θεωρητικές μελέτες. Ένα από τα μοντέλα αυτά χρησιμοποιείται για την μελέτη ενός προβλήματος προληπτικής συντηρήσεως, ο δε χρησιμοποιούμενος αλγόριθμος αναζητάει κάθε φορά, μέσω της βάσεως δεδομένων, συρμούς οι οποίοι είναι κοντά σε κάποιο θεσπισμένο όριο χιλιομετρικής αποστάσεως την οποία έχουν διανύσει και προτείνει γι' αυτούς διαδρομές, εκτός του προγραμματισμένου δρομολογίου, οι οποίες θα τον οδηγήσουν το συντομότερο σε κάποιον σταθμό συντηρήσεως του δικτύου, χρησιμοποιώντας δρομολόγια άλλων συρμών. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Σιδηρόδρομοι -- Συντήρηση και επισκευή | |
dc.subject | Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα | |
dc.title | Αναζήτηση μεθόδων βελτιστοποιήσεως κατά την προληπτική συντήρηση συρμών σιδηροδρομικών δικτύων | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4762 | |
dc.identifier.call | 385 ΓΑΤ | |
dc.description.abstractEN | This thesis addresses a problem of preventive maintenance of the trains of a railway network. It is based on a pre-existing database that is continuously updated so that it can provide information on demand, about the state of the trains and the corresponding network. By means of graphs, various mathematical models are proposed for the description and parameterization of the train networks in general, so that they form the basis for subsequent theoretical studies. One of these models is used for the study of α problem of preventive maintenance. The algorithm used searches the database for any trains that are close to a pre-specified limit of the traveled distance in kilometers, and proposes for these trains optimal routes, outside the scheduled routing plan, that will direct them to a maintenance station of the network, using planed routes of other trains. | |