Στρατηγικοί παράγοντες επιτυχούς επιχειρηματικότητας στον τουριστικό κλάδο - η περίπτωση της Κρήτης
Master Thesis
Συγγραφέας
Μαρκογιαννάκης, Αλέξανδρος
Ημερομηνία
2012-01-24Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Τουρισμός -- Κρήτη ; Τουριστική ανάπτυξη ; Τουριστική πολιτική ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Επιχειρηματικότητα -- ΕλλάδαΠερίληψη
Ο τουρισμός είναι μια από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες στην Ελλάδα. Η σημασία του γίνεται ακόμα μεγαλύτερη αν αναλογισθεί κανείς την καταλυτική συμβολή του στην Περιφερειακή ανάπτυξη και στη δημιουργία απασχόλησης. Η παρούσα δύσκολη από οικονομική και κοινωνική άποψη, περίοδος, ανέδειξε με έντονο τρόπο τις διαρθρωτικές αδυναμίες της οικονομίας μας. Σ’ αυτή τη δύσκολη συγκυρία, είναι μια μεγάλη ευκαιρία για να αναθεωρηθούν λάθη και ξεπερασμένες λογικές πάνω στις οποίες στηρίχθηκε η πορεία της χώρας μας γενικά και του τουρισμού ειδικά, κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών. Η αναζήτηση μιας νέας προσέγγισης για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού καθίσταται πιο αναγκαία από ποτέ. Με δεδομένη τη διαχρονική αδυναμία της πολιτείας να αντιληφθεί τη σημασία του τουρισμού και να χαράξει – υλοποιήσει την αναγκαία στρατηγική, ο ιδιωτικός τομέας, παράλληλα με τη συνεχή προσπάθεια αφύπνισης της πολιτείας, πρέπει να αναλάβει περισσότερες πρωτοβουλίες. Μόνον έτσι θα διαχυθούν τα οφέλη που ο Τουρισμός μπορεί να προσφέρει στο σύνολο της οικονομίας και της κοινωνίας.