Στρατηγική εφοδιαστικής αλυσίδας με CRM
Master Thesis
Συγγραφέας
Ραγκαβά, Φλώρα
Ημερομηνία
2011-10-11Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Business logistics ; Customer relations -- Data processing ; Data warehousing ; Στρατηγικός σχεδιασμόςΠερίληψη
Η εργασία αυτή αποτελεί μια προσπάθεια απόκρισης στη σύγχυση που πολλοί οργανισμοί βιώνουν, ιδιαίτερα στην ελληνική αγορά, στην προσπάθειά τους να αναπτύξουν τη διαχείριση σχέσεων με πελάτες (CRM) με επιτυχία. Ο πελάτης αποτελεί τον κεντρικό άξονα πάνω στον οποίο καθορίζεται και αναπτύσσεται η στρατηγική κάθε σύγχρονης επιχειρηματικής δραστηριότητας που αφορά στην πώληση αγαθών και υπηρεσιών. Η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας στρέφεται σε όλους εκείνους τους τρόπους όπου θα οδηγήσουν στην ικανοποίηση του πελάτη, καθώς η διατήρηση των υπαρχόντων και η απόκτηση νέων αποτελεί στόχο της. Η υιοθέτηση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας αποτελεί πλέον μονόδρομη επιλογή, μια φιλοσοφία που πρέπει να ενστερνιστεί ολόκληρη η επιχείρηση, γεγονός που σημαίνει υποστήριξη από την ανώτατη διοίκηση και εκπαίδευση προσωπικού.