Case study : μετάβαση από παλαιό σε νέο Collection Σύστημα σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών και τα οφέλη από την εφαρμογή του
Master Thesis
Συγγραφέας
Παπάζογλου, Αικατερίνη
Ημερομηνία
2011-09-28Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Επιχειρήσεις -- Πληροφορική ; Επιχειρηματικός προγραμματισμός -- Πληροφοριακά συστήματα ; Διοίκηση και οργάνωση ; Τηλεπικοινωνίες -- Εξυπηρέτηση πελατώνΠερίληψη
Βασικός σκοπός των επιχειρήσεων ,όπως είναι ευρέως γνωστό, είναι η μεγιστοποίηση του κέρδους τους. Βασική όμως προϋπόθεση για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η αποφυγή απώλειας των εσόδων, γεγονός το οποίο αρκετές φορές συμβαίνει όταν οι πελάτες της εκάστοτε επιχείρησης αρνούνται ή καθυστερούν να πληρώσουν για τα αγαθά ή τις υπηρεσίες που έχουν αγοράσει από τις επιχειρήσεις. Για την αποφυγή τέτοιων καταστάσεων, τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις έχουν ορίσει διαδικασίες διαχείρισης των πελατών τους , προκειμένου να μετατρέψουν τους χρεώστες σε γρήγορους πληρωτές. Για τη διευκόλυνση των εταιρειών έχουν δημιουργηθεί πληροφοριακά συστήματα γι αυτό το σκοπό και ονομάζονται Collection Συστήματα. Σε αυτή τη μεταπτυχιακή διατριβή, θα μελετήσουμε το Collection σύστημα μιας εταιρείας Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, τη μετάβαση από παλαιό σε νέο σύστημα Collection, τις αρχιτεκτονικές και των δύο συστημάτων , τις εμπορικές απαιτήσεις που οδήγησαν στην ανάγκη αντικατάστασης ,καθώς και τα θετικά αποτελέσματα από τη μέχρι στιγμής εφαρμογή του.