Εμπειρική έρευνα για τη διαπροσωπική επικοινωνία: από στόμα σε στόμα μετάδοση πληροφοριών μέσω της διαπροσωπικής επικοινωνίας (word of mouth). Θεωρητική προσέγγιση της έννοιας κια έρευνα για το πόσο ο παράγων αυτός επηρεάζει τις καταναλωτικές επιλογές των νέων και τον τρόπο κατανομής του εισοδήματος τους
Master Thesis
Συγγραφέας
Γαλανούδη, Μαρία Α.
Ημερομηνία
2004-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διαπροσωπικές σχέσειςΠερίληψη
Στόχος της εν λόγω εργασίας αποτελεί η θεωρητική προσέγγιση της από στόμα σε στόμα μετάδοσης πληροφοριών μέσω της διαπροσωπικής επικοινωνίας και η αναζήτηση της βαρύτητας που ο παράγοντας αυτός έχει πάνω στις καταναλωτικές επιλογές των νέων, όπως αυτές εκφράζονται μέσα από τον τρόπο κατανομής του μηνιαίου εισοδήματος – χαρτζιλικιού τους. Πιο συγκεκριμένα, αντικείμενο ανάλυσης αποτέλεσαν τα εξής ζητήματα: Η συνεχώς αυξανόμενη σημασία της Διαπροσωπικής επικοινωνίας και η θέση της μέσα στο μίγμα προβολής της επιχείρησης. Το γιατί μιλάμε σε άλλους για τις εμπειρίες μας και τον τρόπο που οι ιδέες μεταδίδονται. Τα εννέα επίπεδα της Διαπροσωπικής Επικοινωνίας. Το πώς η Διαπροσωπική Επικοινωνία επηρεάζει τη διαδικασία της αγοραστικής απόφασης. Ο προσδιορισμός μιας εκστρατείας που προσανατολίζεται στη Διαπροσωπική Επικοινωνία. Η προσαρμογή του μίγματος μάρκετινγκ προκειμένου να αξιοποιηθεί η Διαπροσωπική Επικοινωνία. Η σχέση της εταιρίας με τα δίκτυα και τους ανθρώπους. Το επιδημικό μάρκετινγκ. Ο καθορισμός των στόχων και της μεθοδολογίας της έρευνας. Η ανάλυση των δεδομένων και η εξαγωγή συμπερασμάτων.