Μελέτη και ανάπτυξη CRM
Master Thesis
Συγγραφέας
Κοντός, Δημήτριος
Ημερομηνία
2011-03-17Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Customer relations -- Data processing ; Customer relations -- Management ; Επιχειρήσεις -- ΠληροφορικήΠερίληψη
Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα πολλές επιχειρήσεις εφαρμόζουν τη φιλοσοφία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (Electronic Customer Relationship Management) στην αλληλεπίδραση τους με επιχειρηματικούς πελάτες (B2B) και καταναλωτές (B2C) χρησιμοποιώντας τα διαθέσιμα εμπορικά συστήματα CRM και τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ICT) γενικότερα. Οι υπηρεσίες που προσφέρουν τα συστήματα αυτά έχουν σαν βασικό στόχο τον ανασχεδιασμό και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών που διέπουν τις σχέσεις με τους πελάτες (δηλαδή front-end διαδικασίες), μειώνοντας το κόστος και βελτιώνοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και ικανοποίησης των πελατών, προσφέροντας παράλληλα λύσεις σε προβλήματα, καινοτομικές προτάσεις αξιοποίησης επιχειρηματικών ευκαιριών και ελκυστικά μετρήσιμα αποτελέσματα. Τα συστατικά στοιχεία των εφαρμογών CRM αποσκοπούν στην εξυπηρέτηση των λειτουργιών του Μάρκετινγκ, των Πωλήσεων και της Εξυπηρέτησης Πελατών προσφέροντας τεράστιες δυνατότητες παραμετροποίησης και ολοκλήρωσης με ενδο-επιχειρησιακά και διεπιχειρησιακά πληροφοριακά συστήματα (π.χ. ERP, SCM).