Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚοντός, Δημήτριος
dc.date.accessioned2011-03-17T17:16:47Z
dc.date.available2011-03-17T17:16:47Z
dc.date.issued2011-03-17T17:16:47Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3879
dc.description.abstractΑυτή τη στιγμή στην Ελλάδα πολλές επιχειρήσεις εφαρμόζουν τη φιλοσοφία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (Electronic Customer Relationship Management) στην αλληλεπίδραση τους με επιχειρηματικούς πελάτες (B2B) και καταναλωτές (B2C) χρησιμοποιώντας τα διαθέσιμα εμπορικά συστήματα CRM και τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ICT) γενικότερα. Οι υπηρεσίες που προσφέρουν τα συστήματα αυτά έχουν σαν βασικό στόχο τον ανασχεδιασμό και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών που διέπουν τις σχέσεις με τους πελάτες (δηλαδή front-end διαδικασίες), μειώνοντας το κόστος και βελτιώνοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και ικανοποίησης των πελατών, προσφέροντας παράλληλα λύσεις σε προβλήματα, καινοτομικές προτάσεις αξιοποίησης επιχειρηματικών ευκαιριών και ελκυστικά μετρήσιμα αποτελέσματα. Τα συστατικά στοιχεία των εφαρμογών CRM αποσκοπούν στην εξυπηρέτηση των λειτουργιών του Μάρκετινγκ, των Πωλήσεων και της Εξυπηρέτησης Πελατών προσφέροντας τεράστιες δυνατότητες παραμετροποίησης και ολοκλήρωσης με ενδο-επιχειρησιακά και διεπιχειρησιακά πληροφοριακά συστήματα (π.χ. ERP, SCM).
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectCustomer relations -- Data processing
dc.subjectCustomer relations -- Management
dc.subjectΕπιχειρήσεις -- Πληροφορική
dc.titleΜελέτη και ανάπτυξη CRM
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3879
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.8'12 KON
dc.description.abstractENThis moment in Greece a lot of companies adopt the philosophy of Electronic Management for the Relations with Customers (Electronic Customer Relationship Management) in for their interactions with companies (B2B) and consumers (B2C) using commercial tools such as CRM and the Technologies of Information technology and Telecommunications (ICT) in general. The services that those types of systems offer, focus on replanning and automating processes that characterize the relations with the customers (front-end processes). As a result they succeed in decreasing costs and improving the level of service and satisfaction of customers, offering at the same time many solutions for a lot of problems, smart proposals for capitalizing business oportunities and attractive, measurable results. The constitutive elements of CRM applications suit the needs of Marketing, Sales and Customers Service offering enormous possibilities in terms of parametrization and completion with business-to-business and [B2B] informative systems (eg. ERP, SCM).


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»