Η χρησιμοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων στη διαχείριση πελατειακών σχέσεων
Master Thesis
Συγγραφέας
Φραγκούλης, Διονύσιος Η.
Ημερομηνία
2010-06-21Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Υπηρεσίες καταναλωτών -- Διοίκηση και οργάνωση ; Πληροφοριακά συστήματα διοίκησηςΠερίληψη
Η αλματώδης αύξηση της χρήσης της τεχνολογίας της πληροφορίας στον επιχειρηματικό κόσμο με τη διείσδυση της, με διαρκώς αυξανόμενο ποσοστό, σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως τομέα δραστηριοποίησης και μεγέθους, παράλληλα με την ραγδαία εξέλιξη των επικοινωνιών, η οποία εμπλουτίστηκε με την εισαγωγή και υιοθέτηση του Διαδικτύου, έχουν αλλάξει δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις σχεδιάζουν και υλοποιούν τη στρατηγική τους και αλληλεπιδρούν με τους συνεργάτες, τους ανταγωνιστές και τους πελάτες τους, υπάρχοντες ή δυνητικούς. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι μία γενική επισκόπηση και παρουσίαση του υποσυνόλου των πληροφοριακών συστημάτων, των Διοικητικών Πληροφοριακών Συστημάτων και πιο συγκεκριμένα των Συστημάτων Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM), καθώς και το ρόλο τον οποίο αυτά μπορούν να διαδραματίσουν στη λειτουργία μας επιχείρησης και βοηθώντας τη στο να διαχειριστεί την πελατειακή της βάση, αλλά ταυτόχρονα να σχεδιάσει και να υλοποιήσει τη στρατηγική της.