Σχεσιακό μάρκετινγκ και μελέτη του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων της Γερμανός ΑΒΕΕ
Master Thesis
Author
Βαρβαδούκας, Νικόλαος Γ.
Date
2004-12-01View/ Open
Abstract
Το σχεσιακό µάρκετινγκ ασχολείται κυρίως µε διατήρηση και ενίσχυση της πιστότητας των πελατών µιας επιχείρησης. Η σύγχρονη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων έχει ως αντικειµενικό σκοπό την αναγνώριση των πιο δυνητικά κερδοφόρων πελατών και την ενδυνάµωση της προσήλωσής τους στη µάρκα ή την επιχείρηση. Το λιανικό εµπόριο αποτελεί µέχρι σήµερα ένα από τους σηµαντικότερους χώρους για τον σχεδιασµό και υλοποίηση τέτοιων σχηµάτων διατήρησης και αύξησης πιστότητας. Στην ελληνική αγορά, µίας από τις πρωτοπόρες επιχειρήσεις που κατανόησαν την αξία του σχεσιακού µάρκετινγκ και τη συµβολή του στην επίτευξη υψηλότερης αποδοτικότητας είναι η Γερµανός ΑΒΕΕ. Το πρόγραµµα Magna που εφάρµοσε δυναµικά από τις αρχές του 2000 δεν έφερε ωστόσο τα αναµενόµενα αποτελέσµατα. Τα δεδοµένα δείχνουν όµως ότι η εταιρεία δύναται και οφείλει να αναδιαρθρώσει άµεσα τη δοµή ολόκληρου του συστήµατος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, θέτοντας τις βάσεις για τη δηµιουργία µιας ακόµη θεµελιώδους ικανότητας.