Ανάλυση του κλάδου κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα : περίπτωση ελληνικής επιχείρησης
Master Thesis
Συγγραφέας
Καπετάνης, Μελέτιος Α.
Ημερομηνία
2010-05-26Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Κινητή τηλεφωνία -- Ελλάδα ; Κινητή τηλεφωνία -- Χρηματοοικονομική ανάλυσηΠερίληψη
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας στην ελληνική αγορά και παρέχει μια ανάλυση στρατηγικής μιας πολυεθνικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών η οποία και κατέχει σημαντική θέση στον κλάδο. Ο κλάδος κινητής τηλεφωνίας χαρακτηρίζεται κορεσμένος και έχοντας έντονο ανταγωνισμό αποτελεί ένα από τους σημαντικότερους κλάδους της ελληνικής οικονομίας παρουσιάζοντας υψηλές επενδύσεις. Λόγοι που οδήγησαν τον υποφαινόμενο στην επιλογή του ανωτέρου κλάδου και της εταιρείας ως μελέτη περίπτωσης, είναι αφενός η ενασχόληση του σε οργανική θέση της ιδίας, αφετέρου το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο και δραστηριοποιείται. Η εργασία ξεκινώντας με μια σύντομη αναφορά στις βασικές έννοιες του στρατηγικού management συνεχίζει οριοθετώντας και παρουσιάζοντας τον κλάδο της Κινητής Τηλεφωνίας στην Ελλάδα εντός του οποίου ανταγωνίζεται και του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντός της. Αναγνωρίζονται κύριοι και κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας που επιδρούν στις τρέχουσες στρατηγικές της επιχείρησης και διερευνώνται πόροι και ικανότητες οι οποίοι είναι καθοριστικοί για την επιτυχία της ακολουθούμενης στρατηγικής. Η ανάλυση στρατηγικής πραγματοποιείται σε επιχειρησιακό, επιχειρηματικό και λειτουργικό επίπεδο. Περαιτέρω αξιολογούνται εναλλακτικές στρατηγικές σε σχέση με τις θεμελιώδεις ικανότητες της επιχείρησης και το εξωτερικό περιβάλλον και παρέχονται προτάσεις για τη διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Τέλος, πρόταση αυτής της εργασίας είναι η συνέχιση της ακολουθούμενης από την επιχείρηση στρατηγικής προκειμένου να επιτύχει τους σκοπούς και στόχους που η διοίκηση έχει θέσει.