Συγχωνεύσεις εξαγορές και μάρκετινγκ : έρευνα για την ελληνική πραγματικότητα

Master Thesis
Author
Σγάρτσου, Μαργαρίτα Δ.
Date
2009-11-09View/ Open
Abstract
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια για αποκόμιση περαιτέρω γνώσεων και εμπειριών. Στόχος της είναι η περιγραφή και η ανάλυση του φαινομένου των συγχωνεύσεων και των εξαγορών, τόσο στην παγκόσμια, όσο και στην ελληνική οικονομία, καθώς και η συμβολή του μάρκετινγκ στην επιτυχία μιας τέτοιας πράξης. Επιπλέον, μέσω της διενέργειας σχετικής έρευνας αποσκοπεί στο να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, ώστε να διεξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα και να ενισχυθεί η θεωρητική ανάλυση.