Τουριστική αγορά στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης ξενοδοχειακού ομίλου στην περιοχή της Ρόδου
Master Thesis
Συγγραφέας
Κουρτής, Ιωάννης Β.
Ημερομηνία
2009-09-30Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ξενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ρόδος (Ελλάδα) ; Τουρισμός -- Ρόδος (Ελλάδα)Περίληψη
Σκοπός της εργασίας είναι η ανάπτυξη marketing plan του ξενοδοχειακού ομίλου “BLUE BAY GROUP OF HOTELS ™” που δραστηριοποιείται στη Ρόδο. Η διάρθρωση της παρούσης έχει ως ακολούθως. Στο πρώτο μέρος γίνεται ανάλυση του κλάδου του τουρισμού. Ειδικότερα, αναλύονται οι διεθνείς παράγοντες ζήτησης και προσφοράς, οι τάσεις που επικρατούν στην αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο και γίνεται μια σύντομη αναφορά στις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες διεθνώς. Έπειτα αναλύεται η εγχώρια ζήτηση και προσφορά και παρατείθενται τα βασικά μεγέθη του τουρισμού για την Ελλάδα. Για την πληρέστερη αποτύπωση του κλάδου χρησιμοποιείται το μοντέλο των πέντε δυνάμεων του Michael Porter. Στην συνέχεια παρατίθενται τα βασικά μεγέθη του τουρισμού για την Ρόδο καθώς και αναλυτικά στοιχεία των κυριότερων ανταγωνιστών. Το δεύτερο μέρος αναφέρεται στον στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα γίνεται αναλυτική παρουσίαση του ομίλου “BLUE BAY GROUP OF HOTELS ™ ”, καταγράφεται η στρατηγική της εταιρείας και γίνεται ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος [swot analysis]. Ακολουθεί παρουσίαση της χρηματοοικονομικής κατάστασης με την παράθεση ισολογισμών και καταστάσεων αποτελεσμάτων χρήσης και με βάση αυτά γίνεται επίσης ανάλυση δεικτών. Στο τρίτο μέρος αναπτύσσεται το ΜΚΤ Plan της επιχείρησης και αναφέρονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την εν λόγω μελέτη και οι προτάσεις προς εφαρμογή προς τα μέλη της διοίκησης του ομίλου.