Σχεδίαση συνεργατικών σεναρίων μάθησης με αυτοματοποιημένο τρόπο
Master Thesis
Συγγραφέας
Τσουμάκης, Παναγώτης
Ημερομηνία
2009-02-16Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Team learning approach in education ; Εκπαίδευση -- ΠληροφορικήΠερίληψη
Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη συνεργασία, στη εμπλοκή, στη αλληλεπίδραση και η υποστήριξή τους από τη σύγχρονη τεχνολογία Εξετάζονται υπό το πρίσμα των πρόσφατων εξελίξεων στον τομέα της υποστηριζόμενης από υπολογιστή συνεργατικής μάθησης (Computer-Supported Collaborative Learning, CSCL) που αφορούν στη χρήση προδιαγραφών για τη συγγραφή, έκδοση, διαμοιρασμό και εκτέλεση ψηφιακών εκπαιδευτικών πακέτων ή αλλιώς, μαθησιακών αντικειμένων (Units of Learning, UOLs). Οι σχετικές παιδαγωγικές θεωρίες και πρακτικές συνδυάζονται με σχεδιαστικά πρότυπα (design patterns) για τη δημιουργία προτύπων ροής συνεργατικών δραστηριοτήτων (Collaborative Learning Flow Patterns, CLFPs) τα οποία διαμορφώνονται μέσω ειδικών εργαλείων (editors) σε UOLs.