dc.contributor.author | Τσουμάκης, Παναγώτης | |
dc.date.accessioned | 2009-02-16T08:17:48Z | |
dc.date.available | 2009-02-16T08:17:48Z | |
dc.date.issued | 2009-02-16T08:17:48Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2993 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη συνεργασία, στη εμπλοκή, στη αλληλεπίδραση και η υποστήριξή τους από τη σύγχρονη τεχνολογία Εξετάζονται υπό το πρίσμα των πρόσφατων εξελίξεων στον τομέα της υποστηριζόμενης από υπολογιστή συνεργατικής μάθησης (Computer-Supported Collaborative Learning, CSCL) που αφορούν στη χρήση προδιαγραφών για τη συγγραφή, έκδοση, διαμοιρασμό και εκτέλεση ψηφιακών εκπαιδευτικών πακέτων ή αλλιώς, μαθησιακών αντικειμένων (Units of Learning, UOLs). Οι σχετικές παιδαγωγικές θεωρίες και πρακτικές συνδυάζονται με σχεδιαστικά πρότυπα (design patterns) για τη δημιουργία προτύπων ροής συνεργατικών δραστηριοτήτων (Collaborative Learning Flow Patterns, CLFPs) τα οποία διαμορφώνονται μέσω ειδικών εργαλείων (editors) σε UOLs. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Team learning approach in education | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.title | Σχεδίαση συνεργατικών σεναρίων μάθησης με αυτοματοποιημένο τρόπο | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2993 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 378.01 ΤΣΟ | |