Συνανταγωνισμός : μελέτη περίπτωσης ελληνικής εταιρείας

Master Thesis
Συγγραφέας
Σκίτσου, Αικατερίνη
Ημερομηνία
2009-01-27Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Καλλυντικά -- Ανταγωνισμός ; Θεωρία παιγνίων ; Ανταγωνισμός επιχειρήσεωνΠερίληψη
Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο να παρουσιάσει ένα νέο τρόπο σκέψης και
δράσης των επιχειρήσεων, ο οποίος αλλάζει άρδην τα μέχρι πρότινος δεδομένα, και
προτείνει την υιοθέτηση μιας διαφορετικής οπτικής του σύγχρονου επιχειρηματικού
περιβάλλοντος. Η καινοτομία αυτή συνοψίζεται στον όρο «συνανταγωνισμός»,
προτείνει το συνδυασμό ανταγωνισμού και συνεργασίας στις επιχειρήσεις και μέσα
από την συγκεκριμένη εργασία, επιδιώκεται να αποδειχθεί πως δεν πρόκειται για μια
ακόμη δήθεν ριζοσπαστική επιχειρηματική θεωρία, ούτε για κάποιο εφευρετικό
ευφυολόγημα ως μέσο εντυπωσιασμού. Αντιθέτως, γίνεται προσπάθεια, ώστε να αναλυθεί πλήρως η έννοια του συνανταγωνισμού, τα πλαίσια εντός των οποίων προέκυψε, η χρησιμότητα και τα οφέλη, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του, οι κύριες μορφές εμφάνισης αυτού του νέου όρου στην πράξη καθώς και οι συστατικοί παράγοντες επιτυχίας κατά την εφαρμογή του. Σκοπός της εργασίας είναι, να φανεί το διαφορετικό πρίσμα του σύγχρονου επιχειρηματικού κόσμου. Αφού παρατέθηκαν οι προσδοκίες και οι στόχοι της εργασίας, δόθηκε και ένα γενικό πλάνο βάσει του οποίου κινείται η μελέτη αυτή. Αξίζει να επισημανθεί εκ προοιμίου, ότι η παρούσα εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το πρώτο θεωρητικό και το δεύτερο περισσότερο ως παρουσίαση μιας μελέτης περίπτωσης.