Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠαναγιωτούνης, Μιχάλης
dc.date.accessioned2006-04-03T12:08:35Z
dc.date.available2005-03-08T11:14:36Z
dc.date.issued2003-12-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/295
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία, αποτελεί μια έρευνα για τον στρατηγικό σχεδιασμό του Αστέρα Βουλιαγμένης σε ότι αφορά το εσωτερικό και το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης. Η κεντρική ανάλυση θα εστιαστεί στο συγκεκριμένο υπόδειγμα αποφάσεων και πράξεων που χρησιμοποιεί η Διοίκηση της συγκεκριμένης επιχείρησης προκειμένου να καταλάβει τη θέση που επιθυμεί στον τουριστικό κλάδο, καθώς και όλα τα δημοσιευμένα και διαθέσιμα στοιχεία από τους ανταγωνιστές του ανά τμήμα αγοράς, στo οποίo ανταγωνίζονται οι επιχειρήσεις του κλάδου. Για το σκοπό αυτό έχουν χρησιμοποιηθεί τα εξής εργαλεία που είναι ευρέως γνωστά στην επιχειρηματική και επιστημονική κοινότητα: 1.Την ανάλυση s.w.o. που επιτρέπει τον εντοπισμό των δυνάμεων και αδυναμιών των εσωτερικών τμημάτων των Εταιρειών καθώς και τον εντοπισμό των ευκαιριών και απειλών του εξωτερικού περιβάλλοντος. 2.Το μοντέλο μελέτης του ευρύτερου εξωτερικού περιβάλλοντος (PEST) που αναλύει το πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό και τεχνολογικό περιβάλλον. 3.Το υπόδειγμα ανάλυσης μίκροπεριβάλλοντος κατά Porter σε ότι αφορά τα ξενοδοχεία πολυτελείας η οποία αποτελεί και την πιο αποδεκτή μελέτη ομογενών επιχειρήσεων ενός κλάδου. 4.Την έννοια της Στρατηγικής Ομάδας που αφορά ένα πιο κλειστό υποσύνολο επιχειρήσεων, ομαδοποιημένο με βάση κάποια κοινά χαρακτηριστικά. Στόχος της μελέτης είναι να αποτυπώσει την κατάσταση ανταγωνισμού μιας ομάδας επιχειρήσεων που ανταγωνίζονται μεταξύ τους σε συγκεκριμένα τμήματα αγοράς, μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο (2002), από την οπτική γωνία της επιχείρησης που θέλει να προσδιορίσει την θέση της στον κλάδο και να καταστρώσει τα μελλοντικά στρατηγικά της σχέδια. Στο πρώτο κεφάλαιο, της μελέτης γίνεται μια εκτενή ανάλυση του παγκόσμιου τουριστικού περιβάλλοντος που υποστηρίζεται με μια σειρά από πίνακες και άρθρα για τις εξελίξεις στον παγκόσμιο τουρισμό. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζονται κάποια γενικά ιστορικά και ποσοτικά στοιχεία του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα που φέρνουν τον αναγνώστη σε επαφή με το αντικείμενο που μελετάται. Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται μια ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος του κλάδου ξενοδοχείων πολυτελείας.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΑνταγωνισμός
dc.subjectΞενοδοχεία
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΕλλάδα
dc.titleΣτρατηγική ανάλυση του ανταγωνισμού του Αστέρα της Βουλιαγμένης
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/295
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes1098367 bytes


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»