Ανθρώπινο Δυναμικό και ποιοτική εξυπηρέτηση στο τραπεζικό κλάδο ως δυναμικό στοιχείο του Marketing : μελέτη περιπτωσης
Master Thesis
Συγγραφέας
Στεφανίδου, Έφη
Ημερομηνία
2008-06-13Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ανθρώπινο δυναμικό ; Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες ; Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες -- Εξυπηρέτηση πελατώνΠερίληψη
Η εργασία αυτή αποσκοπεί στο να απεικονίσει τη σημερινή κατάσταση του marketing ή της αγοραστικής στον τραπεζικό τομέα, να μελετήσει μία περίπτωση τράπεζας, που συνειδητοποίησε τη σχετική ανάγκη, να προσεγγίσει τις μεθόδους μέτρησης και να προτείνει τρόπους βελτίωσης της ποιότητας παροχής των τραπεζικών υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης του πελάτη μέσω του ανθρώπινου δυναμικού και του μάρκετινγκ, αποσκοπώντας τόσο στον προσέλκυση νέων πελατών αλλά και στη διατήρηση της εμπορικής σχέσης με τους υφιστάμενους πελάτες. Το ποσοστό μάλιστα της συμμετοχής του ανθρώπινου δυναμικού στην προστιθέμενη αξία των υπηρεσιών που παράγει η τραπεζική επιχείρηση είναι πολύ υψηλό. Ας αναφερθεί χαρακτηριστικά πως για ορισμένους μελετητές, το ποσοστό αυτό προσεγγίζει τα όρια της ασφαλούς λειτουργίας, αν όχι επιβίωσης, μίας επιχείρησης.