Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εκπαίδευση ενηλίκων"
Αποτελέσματα 8-13 από 13
-
Εκπαίδευση ενηλίκων : ανιχνεύοντας το πεδίο λαμβάνοντας υπόψη και τις σύγχρονες τεχνολογικές διαστάσεις
(2009-01-27)Η παρούσα διπλωματική ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων, την δια βίου ηλεκτρονική μάθηση, τον σχεδιασμό προγραμμάτων τεχνολογικά υποστηριζόμενων για ενήλικες, το συμβόλαιο μάθησης και το εκπαιδευτικό σενάριο. Οι όροι ... -
Μέθοδος πιστοποίησης εκπαιδευτών ενηλίκων ηλεκτρονικής μάθησης
(2008-06-06)Στην παρούσα εργασία περιγράφεται, αρχικά, η νέα εποχή που διαμορφώνεται στο χώρο της δια βίου μάθησης και της εκπαίδευσης ενηλίκων και δίδονται οι βασικοί ορισμοί για τις διαπραγματευόμενες έννοιες. Η επικρατούσα κατάσταση ... -
Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός ePortfolio αξιοποιώντας τη μέθοδο «Μάθηση βασισμένη στο Πρόβλημα» (Problem based learning-PBL) για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και οι καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές ενισχύουν το θεσμό του ψηφιακού σχολείου που με τη σειρά του προετοιμάζει τους μαθητές του 21ου αιώνα να ζήσουν σε ένα περιβάλλον που το διαμορφώνει ... -
Οι αντιλήψεις των γονέων και των εκπαιδευτικών για την αναγκαιότητα ύπαρξης Σχολής Γονέων στα σχολεία της προσχολικής ηλικίας. Η ψηφιακή διάσταση της εκπαίδευσης στο πλαίσιο αυτό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Οι Σχολές Γονέων αποτελούν ένα θεσμό εδώ και χρόνια. Εμφανίζονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1962, με ιδιωτική πρωτοβουλία της Μαρίας Χουρδάκη. Ως κρατικός θεσμός εμφανίζονται πολύ αργότερα, το 1998. Περνώντας από ... -
Υλικό ηλεκτρονικής μάθησης στο αντικείμενο αγρο - οικολογίας : βασικές αρχές βιολογικής γεωργίας
(2011-03-14)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να πραγματευτεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό για την εποχή μας θέμα σχετικά με το ρόλο που μπορεί να έχουν οι ψηφιακές τεχνολογίες στο να διευκολύνουν την πρόσβαση, χρήση και εκμετάλλευση ψηφιακού ... -
Χρήση του gamification και της θεωρίας του αυτοπροσδιορισμού για ανάπτυξη κινήτρων σε ενήλικες εκπαιδευόμενους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την ερευνητική αυτή διπλωματική εργασία επιχειρείται να αναπτυχθεί ένα σεμινάριο κατάρτισης βασισμένο στις θεωρίες κινήτρων και στην πρακτική της παιχνιδοποίησης. Ειδικότερα γίνεται προσπάθεια για τον σχεδιασμό ενός ...