Show simple item record

dc.contributor.authorΚυριακοπούλου, Αγγελική Π.
dc.date.accessioned2008-02-01T14:39:53Z
dc.date.available2008-02-01T14:39:53Z
dc.date.issued2008-02-01T14:39:53Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2209
dc.description.abstractΗ διαφήμιση αποτελεί απεικόνιση της εκάστοτε κοινωνίας στην οποία διαμορφώνεται και το χρόνο στον οποίο λαμβάνει μέρος. Η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου είχε σαν αποτέλεσμα την εμφάνιση μιας νέας μορφής διαφήμισης, που καλείται Διαφήμιση στο διαδίκτυο και αναμένεται να αποτελέσει την επικοινωνιακή πρακτική του μέλλοντος. Το παρόν σύγγραμμα επιχειρεί να δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το τι εστί Διαφήμιση στο διαδίκτυο, πως αυτή διαμορφώνεται, πως υλοποιείται και ποια είναι τα αποτελέσματα που δύναται να αποφέρει. Το θέμα είναι σχεδόν ανέγγιχτο από πλευράς βιβλιογραφίας και χρειάστηκαν προσωπικές συνεντεύξεις και εύρεση στοιχείων από πραγματοποιηθείσες έρευνες που ανακοινώθηκαν στο ίδιο το διαδίκτυο. Η διπλωματική αυτή εργασία αποτελεί έναν οδηγό σε μορφή συγγράμματος, που προσπαθεί να συμπεριλάβει και να αναλύσει όλα εκείνα τα κομμάτια που συνθέτουν τη διαφήμιση στο διαδίκτυο, συλλέγοντας διάσπαρτα στοιχεία από έντυπη και ηλεκτρονική βιβλιογραφία σε ένα μόνο σύγγραμμα. Είναι πολύ σημαντικό στο σημείο αυτό να αναφέρω τον οργανισμό IAB (Interactive Advertising Bureau) ο οποίος έχει συντελέσει δραστικά στην ανάπτυξη της online διαφήμισης σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο IAB δημιουργήθηκε το 1996 και αντιπροσωπεύει τις κύριες εταιρίες που δραστηριοποιούνται ενεργά και υποστηρίζουν την πώληση της online διαφήμισης. Τα μέλη του IAB περιλαμβάνουν εταιρίες όπως: AOL, CNET Networks, DoubleClick, MSN, Google, Overture, Τhe Walt Disney Internet Group, Yahoo! και πάνω από 100 άλλες. Σκοπός του IAB είναι η αξιολόγηση και η πρόταση συγκεκριμένων κανονισμών και πρακτικών, η διεξαγωγή ερευνών ως προς την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στο διαδίκτυο και η επιμόρφωση της βιομηχανίας της διαφήμισης ως προς τη χρήση και τις δυνατότητές της.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectInternet advertising
dc.subjectMarketing -- Communication systems -- Data processing
dc.titleΔιαφήμιση στο διαδίκτυο
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2209
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.8'4 ΚΥΡ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»