Πλοήγηση Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ποιότητα υπηρεσιών"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Ο προσανατολισμός μάρκετινγκ ως διαμορφωτικός παράγοντας ποιότητας και πιστότητας σε εταιρικά (B2B) περιβάλλοντα. Εμπειρικά δεδομένα από το χώρο της ποντοπόρου ναυτιλίας και της ξενοδοχειακής τουριστικής βιομηχανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Το μάρκετινγκ υπηρεσιών σήμερα, αποτελεί αναμφίβολα ένα πεδίο μελέτης με μεγάλο αλλά και συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον. Το μάρκετινγκ υπηρεσιών πιο συγκεκριμένα, τις τελευταίες δεκαετίες έχει συγκεντρώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ...