Πλοήγηση Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στατιστική ανάλυση"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Ο προσανατολισμός μάρκετινγκ ως διαμορφωτικός παράγοντας ποιότητας και πιστότητας σε εταιρικά (B2B) περιβάλλοντα. Εμπειρικά δεδομένα από το χώρο της ποντοπόρου ναυτιλίας και της ξενοδοχειακής τουριστικής βιομηχανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Το μάρκετινγκ υπηρεσιών σήμερα, αποτελεί αναμφίβολα ένα πεδίο μελέτης με μεγάλο αλλά και συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον. Το μάρκετινγκ υπηρεσιών πιο συγκεκριμένα, τις τελευταίες δεκαετίες έχει συγκεντρώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ... -
Στρατηγική προσαρμογή στην ρύθμιση : κατανόηση των επιπτώσεων της απορρύθμισης των συστημάτων μεταφορών με βάση εμπειρικά στοιχεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Η παρούσα διατριβή αναλύει τις επιπτώσεις της απορρύθμισης στις ευρωπαϊκές εταιρείες μεταφορών και στον ευρωπαϊκό κλάδο των μεταφορών εν γένει. Πιο συγκεκριμένα, η ανάλυση πραγματεύεται τον αντίκτυπο της απορρύθμισης, ...