Τα οφέλη που προκύπτουν σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα από την εφαρμογή efficient cosumer response (ECR)
Master Thesis
Συγγραφέας
Τελιούση, Ευαγγελία
Ημερομηνία
2004-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Εφοδιαστική αλυσίδα ; Καταναλωτές ; ΣτρατηγικήΛέξεις κλειδιά
Πολυεθνικές εταιρείεςΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας δεν είναι απλώς να περιγράψει τα οφέλη που προκύπτουν σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα από την εφαρμογή του Efficient Consumer Response (ECR), τη στρατηγική ECR και τις μεθόδους της, αλλά να προσδιορίσει την εφαρμογή της στρατηγικής σε μια τυπική εφοδιαστική αλυσίδα στο λιανικό εμπόριο και να δείξει πώς οι μέθοδοι και οι τεχνικές του ECR μπορούν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά μεταξύ τους. Να καταγράψει τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή της στρατηγικής σε ενδο-εταιρικό επίπεδο αλλά και στη συνεργασία μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών. Η εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται εκτενής περιγραφή του ECR : ορισμοί, στόχοι, αντικείμενο, λειτουργία και εφαρμογή στην εφοδιαστική αλυσίδα. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται η έρευνα που έγινε στην πολυεθνική εταιρεία Henkel ΕΛΛΑΣ η οποία εφαρμόζει τα τελευταία χρόνια τη συγκεκριμένη στρατηγική, περιγράφονται οι διεργασίες της εφοδιαστικής αλυσίδας της εταιρείας πριν και μετά την εφαρμογή του ECR και ποιο το μέλλον του ECR στη Henkel. Στο τρίτο μέρος καταγράφονται τα συμπεράσματα της έρευνας.