Show simple item record

dc.contributor.advisorΚοπανάκη, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΓιαννουλέα, Μαρία
dc.date.accessioned2025-11-28T13:49:00Z
dc.date.available2025-11-28T13:49:00Z
dc.date.issued2025-10-17
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18618
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή εργασία πραγματεύεται τον ρόλο του ψηφιακού μετασχηματισμού στις επιχειρήσεις με στόχο την καλύτερη παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες τους . Σκοπός της έρευνας είναι να εξετάσει πώς οι επιχειρήσεις αξιοποιούν σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες, όπως το υπολογιστικό νέφος (Cloud Computing), τα Μεγάλα Δεδομένα (Big Data), το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (IoT) και την τεχνητή νοημοσύνη (AI), προκειμένου να αναβαθμίσουν την εμπειρία του πελάτη και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους. Η θεωρητική ανάλυση επικεντρώνεται σε έννοιες όπως η ψηφιακή ετοιμότητα, η ψηφιακή τεχνολογία, τα ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα, η καινοτομία, οι στρατηγικές μάρκετινγκ και η εμπειρία του πελάτη, με ιδιαίτερη έμφαση στη σύνδεση της τεχνολογίας με την οργανωσιακή κουλτούρα και τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού. Η μεθοδολογία της έρευνας βασίστηκε στην ανάλυση μελετών περίπτωσης διεθνών επιχειρήσεων, όπως οι Deloitte, Tesco, Walmart και Amazon, με σκοπό την ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών και επιτυχημένων στρατηγικών ψηφιακού μετασχηματισμού. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η επιτυχής εφαρμογή ψηφιακών λύσεων απαιτεί έναν συνδυασμό τεχνολογικών επενδύσεων, εκπαίδευσης του προσωπικού και καλλιέργειας κουλτούρας καινοτομίας. Συνεπώς, ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της σύγχρονης επιχειρηματικής στρατηγικής, καθώς συμβάλλει ουσιαστικά στη δημιουργία αξίας και στην παροχή ανώτερης, εξατομικευμένης εμπειρίας για τον πελάτη.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΨηφιακός μετασχηματισμός στις επιχειρήσεις με στόχο την καλύτερη παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες τουςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subject.keywordΕμπειρία πελάτηel
dc.subject.keywordΕπιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΣτρατηγική μάρκετινγκel
dc.date.defense2025-11-20


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»