Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖούνη, Γεωργία
dc.contributor.authorΚούλε, Αλβίνα
dc.date.accessioned2025-11-27T12:00:18Z
dc.date.available2025-11-27T12:00:18Z
dc.date.issued2025-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18603
dc.description.abstractΑυτή η διατριβή εξετάζει την αποτελεσματικότητα και τον στρατηγικό ρόλο του ψηφιακού μάρκετινγκ στη βιομηχανία της γρήγορης μόδας, δίνοντας έμφαση στο πώς οι ψηφιακές πρωτοβουλίες επηρεάζουν την εικόνα μιας εταιρείας, τα καταναλωτικά πρότυπα και την ανταγωνιστική θέση στην αγορά. Μέσω της ανάλυσης της μελέτης περίπτωσης της Zara, η έρευνα διερευνά διάφορες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των καμπανιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, των συνεργασιών με επηρεαστές(influencers), των εξατομικευμένων στρατηγικών περιεχομένου και των μεθόδων αφοσίωσης των καταναλωτών. Επιπλέον, η μελέτη διερευνά σημαντικά σύγχρονα ζητήματα, ιδίως τη βιωσιμότητα και την ηθική κατανάλωση, υπογραμμίζοντας τις αλλαγές στις προσδοκίες των καταναλωτών, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης. Οι γνώσεις που προκύπτουν από αυτήν την έρευνα προσφέρουν πολύτιμες συστάσεις για τη βελτιστοποίηση των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ στον τομέα της γρήγορης μόδας, δείχνοντας πώς οι επωνυμίες μπορούν να αξιοποιήσουν ψηφιακά εργαλεία για να ενισχύσουν την εικόνα τους, να εμβαθύνουν τις σχέσεις με τους πελάτες και να ενισχύσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια ταχέως εξελισσόμενη παγκόσμια αγορά.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ διερεύνηση της ψηφιακής παρουσίας του ηγέτη στα fast fashionel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordFast fashionel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.date.defense2025-11-14


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»