Η διερεύνηση της ψηφιακής παρουσίας του ηγέτη στα fast fashion

View/ Open
Keywords
Fast fashion ; Ψηφιακό μάρκετινγκAbstract
Αυτή η διατριβή εξετάζει την αποτελεσματικότητα και τον στρατηγικό ρόλο του ψηφιακού μάρκετινγκ στη βιομηχανία της γρήγορης μόδας, δίνοντας έμφαση στο πώς οι ψηφιακές πρωτοβουλίες επηρεάζουν την εικόνα μιας εταιρείας, τα καταναλωτικά πρότυπα και την ανταγωνιστική θέση στην αγορά. Μέσω της ανάλυσης της μελέτης περίπτωσης της Zara, η έρευνα διερευνά διάφορες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των καμπανιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, των συνεργασιών με επηρεαστές(influencers), των εξατομικευμένων στρατηγικών περιεχομένου και των μεθόδων αφοσίωσης των καταναλωτών. Επιπλέον, η μελέτη διερευνά σημαντικά σύγχρονα ζητήματα, ιδίως τη βιωσιμότητα και την ηθική κατανάλωση, υπογραμμίζοντας τις αλλαγές στις προσδοκίες των καταναλωτών, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης. Οι γνώσεις που προκύπτουν από αυτήν την έρευνα προσφέρουν πολύτιμες συστάσεις για τη βελτιστοποίηση των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ στον τομέα της γρήγορης μόδας, δείχνοντας πώς οι επωνυμίες μπορούν να αξιοποιήσουν ψηφιακά εργαλεία για να ενισχύσουν την εικόνα τους, να εμβαθύνουν τις σχέσεις με τους πελάτες και να ενισχύσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια ταχέως εξελισσόμενη παγκόσμια αγορά.


