Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖούνη, Γεωργία
dc.contributor.authorΣάβα, Μαρίσα
dc.date.accessioned2025-11-24T13:55:11Z
dc.date.available2025-11-24T13:55:11Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18532
dc.description.abstractΟ τουριστικός κλάδος συνιστά έναν από τους σημαντικότερους και πιο ζωτικούς πυλώνες της ελληνικής οικονομίας, συμβάλλοντας σημαντικά στο ΑΕΠ, καθώς μέσω του τουρισμού δημιουργούνται θέσεις εργασίας και ενισχύεται η οικονομική δραστηριότητα σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους, όπως είναι οι μεταφορές, η εστίαση και το εμπόριο. Ταυτόχρονα, όμως, ο ανθρώπινος παράγοντας είναι εξίσου καθοριστικός, καθώς μέσω της παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, ενισχύεται η θετική εικόνα της χώρας, αυξάνεται η ικανοποίηση των τουριστών και ενισχύεται η ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού. Η παρούσα έρευνα μελετά κι εξετάζει την επίδραση των πρακτικών του εσωτερικού μάρκετινγκ στην αντιλαμβανόμενη απόδοση των τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, εστιάζοντας στις αντιλήψεις των εργαζομένων. Κεντρικός στόχος είναι η κατανόηση και ο προσδιορισμός του βαθμού εφαρμογής των επιμέρους διαστάσεων και πτυχών του εσωτερικού μάρκετινγκ (εκπαίδευση, επικοινωνία, συνεργασία, αναγνώριση, ενδυνάμωση, οργανωσιακή υποστήριξη, εργασιακό περιβάλλον, καινοτομία, ισορροπία εργασίας-ζωής και σχέσεις εμπιστοσύνης) και η διερεύνηση της συσχέτισής τους με την αντιλαμβανόμενη επιχειρησιακή απόδοση. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε στα πλαίσια της εργασίας ήταν η ποσοτική έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου κλίμακας Likert, το οποίο διανεμήθηκε ηλεκτρονικά σε εργαζόμενους τουριστικών επιχειρήσεων. Συλλέχθηκαν 200 απαντήσεις, εκ των οποίων οι 199 αξιοποιήθηκαν στη στατιστική ανάλυση. Η ανάλυση περιελάμβανε περιγραφική στατιστική, έλεγχο συσχετίσεων Pearson, t-tests και ANOVA.el
dc.format.extent127el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ σημασία του εσωτερικού μάρκετινγκ στην επιτυχία των τουριστικών επιχειρήσεωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΕσωτερικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.date.defense2025-11-13


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»