Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚατσανάκης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚαστρουνής, Δημήτριος
dc.date.accessioned2025-11-21T11:07:39Z
dc.date.available2025-11-21T11:07:39Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18488
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη των ψηφιακών πλατφορμών αξιολογήσεων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει μεταμορφώσει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες επιλέγουν καταλύματα. Η παρούσα διπλωματική εργασία, με τίτλο «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ - ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ», εστιάζει στην αξιοποίηση των online reviews για την κατανόηση της ποιότητας των τουριστικών υπηρεσιών. Κύριος σκοπός της μελέτης είναι να εξετάσει πώς η ανάλυση συναισθήματος και η θεματική κατηγοριοποίηση μπορούν να μετατρέψουν μεγάλο όγκο σχολίων σε ουσιαστικές πληροφορίες. Συγκεκριμένα, η έρευνα στοχεύει στην κατανόηση των στοιχείων που διαμορφώνουν τη θετική ή αρνητική αντίληψη των επισκεπτών, στην αναγνώριση κρίσιμων θεμάτων που συνδέονται με τις υπηρεσίες φιλοξενίας και στη συνολική αξιολόγηση της εμπειρίας των πελατών στον ξενοδοχειακό κλάδο της Ρόδου. Για την επίτευξη των στόχων, ακολουθήθηκε μια ποσοτική μεθοδολογία βασισμένη στην εξόρυξη δεδομένων (data mining). Συλλέχθηκε μεγάλος όγκος αγγλόφωνων κριτικών από την πλατφόρμα TripAdvisor, καλύπτοντας 1178 ξενοδοχειακές μονάδες στη Ρόδο. Η συλλογή πραγματοποιήθηκε με αυτοματοποιημένες τεχνικές web scraping, χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα scripts σε Python και Go. Επιπλέον, διενεργήθηκαν στατιστικοί έλεγχοι και συγκρίσεις για το χρονικό διάστημα 2022-2025. Τέλος, αναπτύχθηκε και εργαλείο για μελλοντική χρήση για εύρεση παρόμοιων ξενοδοχείων, όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι και για επαγγελματική χρήση.el
dc.format.extent79el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΨηφιακά εργαλεία ανάλυσης εμπειρίας επισκεπτών - μελέτη περίπτωσης στον ξενοδοχειακό κλάδο της Ρόδουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΨηφιακά εργαλείαel
dc.subject.keywordΕμπειρία επισκεπτώνel
dc.subject.keywordΡόδοςel
dc.subject.keywordΑνάλυση συναισθημάτωνel
dc.subject.keywordΚριτικές καταλυμάτωνel
dc.date.defense2025-11-14


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»