AI & Big data : ο ρόλος τους στο σχεδιασμό σύγχρονων στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τεχνητή νοημοσύνη ; Μεγάλα δεδομένα ; Στρατηγικές μάρκετινγκ ; Μικρές επιχειρήσειςΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και της ανάλυσης μεγάλων δεδομένων (Big Data) στο στρατηγικό σχεδιασμό ψηφιακού μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων. Μέσω μιας εμπειρικής προσέγγισης, η μελέτη εξετάζει πώς οι τεχνολογίες αυτές μπορούν να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των επιχειρησιακών διαδικασιών, την προσωποποίηση της εμπειρίας των πελατών και την αξιοποίηση δεδομένων για τη διαμόρφωση και εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών. Παράλληλα, αναδεικνύονται οι προκλήσεις και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν κατά την υιοθέτηση των τεχνολογιών αυτών, ενώ επισημαίνονται οι ευκαιρίες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και τη διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η εργασία προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα από τις τρέχουσες τάσεις, τα εργαλεία και τις στρατηγικές που διαμορφώνουν το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ στις μικρές επιχειρήσεις, καθώς και τις επιπτώσεις της τεχνολογικής προόδου στο συγκεκριμένο κλάδο.


