Ανάπτυξη ενός διαδραστικού ψηφιακού παιχνιδιού για την εκμάθηση της προπαίδειας με το περιβάλλον Godot
Developing an interactive video game intended to teach the multiplication table in the Godot Environment

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εκπαιδευτικά βιντεοπαιχνίδια ; Σοβαρά παιχνίδια ; Μαθηματικά ; Προπαίδεια ; Godot ; Διαδραστικότητα ; Προσβασιμότητα ; Άτομα με προβλήματα όρασης ; Text to speech ; Web API ; Cloud computingΠερίληψη
Η εργασία μου πραγματεύεται τη δημιουργία μιας εφαρμογής η οποία θα λειτουργήσει ως βοηθητικό εργαλείο στη διδασκαλία της προπαίδειας μέσω ηλεκτρονικού παιχνιδιού. Η εφαρμογή θα αποτελείται από το κύριο παιχνίδι στο οποίο θα πραγματοποιούνται δοκιμασίες σχετικές με το μάθημα. Επίσης θα περιλαμβάνει αποθήκευση της προόδου του χρήστη σε τοπικό επίπεδο αλλά και μέσω του cloud. Τέλος όλες αυτές οι λειτουργίες θα πρέπει να είναι προσβάσιμες σε άτομα με ειδικές ανάγκες.
Με αυτά τα δεδομένα το παιχνίδι που υλοποίησα χαρακτηρίζεται ως αυτοματοποιημένο shoot ‘em up στο οποίο θα υπάρχει ένας χαρακτήρας που θα χειρίζεται ο χρήστης και θα νικάει εχθρούς που θα εμφανίζονται μέσα στην πίστα. Θα υπάρχουν τόσα επίπεδα όσο και ο μεγαλύτερος αριθμός της προπαίδειας και η κάθε πίστα θα περιέχει κύματα εχθρών με τον ίδιο αριθμό. Κάθε φορά που περνάει στο επόμενο κύμα θα εμφανίζεται μια ερώτηση πολλαπλής επιλογής που εάν απαντάει σωστά θα ενδυναμωθεί, ενώ αν απαντά λάθος θα αποδυναμωθεί. Η πρόοδος του χρήστη θα αποθηκεύεται σε αρχείο στον υπολογιστή του αλλά επίσης θα μπορεί να φτιάξει έναν λογαριασμό ο οποίος θα κρατάει αντίστοιχα τα δεδομένα στο cloud εάν είναι συνδεδεμένος. Το παιχνίδι θα χρησιμοποιεί text-to-speech ώστε να διαβάζει οποιοδήποτε κείμενο εμφανίζεται στην οθόνη, ή κουμπί που μπορεί να πατηθεί, προσφέροντας έτσι βοήθεια για χρήστες με περιορισμένη όραση.
Η εφαρμογή θα λειτουργεί στο πρόγραμμα ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών Godot σε περιβάλλον Windows, όπου θα προσφέρει όλες τις βασικές λειτουργίες όπως το παιχνίδι και την αποθήκευση της προόδου, αλλά ταυτόχρονα θα μου παράσχει και την δυνατότητα να χρησιμοποιήσω φωνές από τα Windows στο text-to-speech μου. Για την αποθήκευση δεδομένων στο cloud όμως χρησιμοποιείται το backend SilentWolf, με το οποίο γίνεται και η δημιουργία λογαριασμών και η αυθεντικοποίηση στοιχείων. Τέλος, το API και η βάση δεδομένων που κρατάνε τους αριθμούς της προπαίδειας γράφτηκαν σε γλώσσα προγραμματισμού C# μέσω του προγράμματος Visual Studio, ενώ η βάση δεδομένων κρατιέται σε SQL Server 2022 Express. Το project μαζί με το εκτελέσιμο αρχείο είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα Github στον σύνδεσμο https://github.com/EvilSnowflake/Masters.


