Σχεδιασμός και υλοποίηση ψηφιακής διδακτικής παρέμβασης μικρομάθησης για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο γυμνάσιο
Design and implementation of a digital micro-learning intervention for students with specific learning disabilities in lower secondary education

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Κατανόηση κειμένου ; Παραγωγή λόγου ; Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες ; Γυμνάσιο ; e-me ; Μικρομάθημα ; Διαφοροποιημένη διδασκαλία ; H5PΠερίληψη
Η εργασία αυτή εστιάζει στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη έξι ψηφιακών
μικρομαθημάτων μέσα από την πλατφόρμα e-me, με σκοπό να υποστηρίξει μαθητές
Γυμνασίου που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κατανόηση και παραγωγή γραπτού
λόγου. Τα μικρομαθήματα αξιοποιούν εργαλεία όπως το H5P και οργανώνονται με βάση
τις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, της πολυτροπικότητας και της ενεργούς
συμμετοχής. Κάθε μάθημα έχει σαφή στόχο, υποστηρικτική ροή και συνδέεται με
βιωματικά θέματα που αγγίζουν τους εφήβους. Ο σχεδιασμός βασίζεται στο Αναλυτικό
Πρόγραμμα Σπουδών για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, στον Οδηγό του ΙΕΠ και στη
σχετική βιβλιογραφία. Τα μικρομαθήματα μπορούν να αξιοποιηθούν σε σχολικές τάξεις
με ετερογενή πληθυσμό, ενισχύοντας την έκφραση, την αυτενέργεια και την πρόσβαση
στη μάθηση για όλους τους μαθητές.


