Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός και ανάπτυξη e-Course στο Wix για την ενδυνάμωση φοιτητών/τριών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω της καλλιέργειας δεξιοτήτων αυτοσυνηγορίας : μια προσέγγιση project-based learning

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΚαμπασακάλη, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2025-11-11T11:49:59Z
dc.date.available2025-11-11T11:49:59Z
dc.date.issued2025-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18391
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός μεικτού (blended) ψηφιακού μαθησιακού περιβάλλοντος (e-Course), βασισμένου στη μεθοδολογία Project-Based Learning και ενορχηστρωμένου από στοιχεία παιχνιδοποίησης και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης μέσω ενός pedagogical agent που ενθαρρύνει και καθοδηγεί, με στόχο την ενδυνάμωση της αυτοαποτελεσματικότητας φοιτητών και φοιτητριών με ΜΔ/ΔΕΠΥ στην αυτοσυνηγορία. Το e-Course αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα WIX και επιδιώκει παράλληλα την καλλιέργεια της εσωτερικής παρακίνησης των εκπαιδευομένων και της αίσθησης του ανήκειν στην μαθησιακή κοινότητα, ως παραμέτρων που δρουν ενισχυτικά στην αυτοαποτελεσματικότητα. Η μελέτη δεν περιλαμβάνει υλοποίηση της παρέμβασης και συλλογή εμπειρικών δεδομένων, ωστόσο παρέχει ένα κατευθυντήριο πλαίσιο αξιολόγησης, συνοδευόμενο από πρακτικά ερευνητικά εργαλεία που μπορούν να υποστηρίξουν μία μελλοντική πιλοτική εφαρμογή. Συνολικά, η παρούσα εκπαιδευτική πρόταση φιλοδοξεί να συμβάλλει στην διεύρυνση του διαλόγου γύρω από την ενδυνάμωση των φοιτητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία στην Ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για στοχευμένες και συστηματικές παρεμβάσεις στην αυτοαποτελεσματικότητα και την αυτοσυνηγορία, προς προώθηση της συμπερίληψης. Παράλληλα, εμπλουτίζει το πεδίο με ένα πρακτικό εργαλείο (e-Course), το οποίο μπορεί να εμπνεύσει την εφαρμογή ανάλογων παρεμβάσεων, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες και τα οφέλη της ηλεκτρονικής μάθησης.el
dc.format.extent181el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα*
dc.titleΣχεδιασμός και ανάπτυξη e-Course στο Wix για την ενδυνάμωση φοιτητών/τριών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω της καλλιέργειας δεξιοτήτων αυτοσυνηγορίας : μια προσέγγιση project-based learningel
dc.title.alternativeEmpowering students with disabilities through self-advocacy : designing and developing a Wix-based e-Course using project-based learningel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis thesis focuses on the design and development of a WIX-based blended e-Course, grounded in the Project-Based Learning methodology and orchestrated through gamification elements and an AI-powered motivational pedagogical agent. The e-Course aims to enhance the self-efficacy of higher education students with learning disabilities and/or ADHD in self-advocacy. It also seeks to foster students’ intrinsic motivation and sense of belonging, as key factors that reinforce self-efficacy. Although the research does not include the implementation and empirical evaluation of the intervention, it provides a guiding evaluation framework, along with practical research tools, that could support a future pilot application. Overall, this educational proposal aspires to contribute to the ongoing dialogue on the empowerment of students with special educational needs and/or disabilities in Greek Higher Education. At the same time, it enriches the field with a practical tool (e-Course), opening new pathways for future initiatives and inspiring the design of similar interventions that meaningfully integrate the affordances of e-learning.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΑυτοαποτελεσματικότηταel
dc.subject.keywordΑυτοσυνηγορίαel
dc.subject.keywordΜάθηση μέσω έργουel
dc.subject.keywordΠαιχνιδοποίησηel
dc.subject.keywordΠαιδαγωγικοί πράκτορεςel
dc.subject.keywordΕιδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίαel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.date.defense2025-10-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»