| dc.contributor.advisor | Παρασκευά, Φωτεινή | |
| dc.contributor.author | Καμπασακάλη, Παναγιώτα | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T11:49:59Z | |
| dc.date.available | 2025-11-11T11:49:59Z | |
| dc.date.issued | 2025-10 | |
| dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18391 | |
| dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός μεικτού
(blended) ψηφιακού μαθησιακού περιβάλλοντος (e-Course), βασισμένου στη
μεθοδολογία Project-Based Learning και ενορχηστρωμένου από στοιχεία
παιχνιδοποίησης και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης μέσω ενός pedagogical agent που
ενθαρρύνει και καθοδηγεί, με στόχο την ενδυνάμωση της αυτοαποτελεσματικότητας
φοιτητών και φοιτητριών με ΜΔ/ΔΕΠΥ στην αυτοσυνηγορία. Το e-Course αναπτύχθηκε
στην πλατφόρμα WIX και επιδιώκει παράλληλα την καλλιέργεια της εσωτερικής
παρακίνησης των εκπαιδευομένων και της αίσθησης του ανήκειν στην μαθησιακή
κοινότητα, ως παραμέτρων που δρουν ενισχυτικά στην αυτοαποτελεσματικότητα. Η
μελέτη δεν περιλαμβάνει υλοποίηση της παρέμβασης και συλλογή εμπειρικών
δεδομένων, ωστόσο παρέχει ένα κατευθυντήριο πλαίσιο αξιολόγησης, συνοδευόμενο
από πρακτικά ερευνητικά εργαλεία που μπορούν να υποστηρίξουν μία μελλοντική
πιλοτική εφαρμογή. Συνολικά, η παρούσα εκπαιδευτική πρόταση φιλοδοξεί να
συμβάλλει στην διεύρυνση του διαλόγου γύρω από την ενδυνάμωση των
φοιτητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία στην Ελληνική
Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για στοχευμένες και
συστηματικές παρεμβάσεις στην αυτοαποτελεσματικότητα και την αυτοσυνηγορία,
προς προώθηση της συμπερίληψης. Παράλληλα, εμπλουτίζει το πεδίο με ένα πρακτικό
εργαλείο (e-Course), το οποίο μπορεί να εμπνεύσει την εφαρμογή ανάλογων
παρεμβάσεων, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες και τα οφέλη της ηλεκτρονικής μάθησης. | el |
| dc.format.extent | 181 | el |
| dc.language.iso | el | el |
| dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.title | Σχεδιασμός και ανάπτυξη e-Course στο Wix για την ενδυνάμωση φοιτητών/τριών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω της καλλιέργειας δεξιοτήτων αυτοσυνηγορίας : μια προσέγγιση project-based learning | el |
| dc.title.alternative | Empowering students with disabilities through self-advocacy : designing and developing a Wix-based e-Course using project-based learning | el |
| dc.type | Master Thesis | el |
| dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
| dc.description.abstractEN | This thesis focuses on the design and development of a WIX-based blended e-Course,
grounded in the Project-Based Learning methodology and orchestrated through
gamification elements and an AI-powered motivational pedagogical agent. The e-Course
aims to enhance the self-efficacy of higher education students with learning disabilities
and/or ADHD in self-advocacy. It also seeks to foster students’ intrinsic motivation and
sense of belonging, as key factors that reinforce self-efficacy. Although the research does
not include the implementation and empirical evaluation of the intervention, it provides a
guiding evaluation framework, along with practical research tools, that could support a
future pilot application. Overall, this educational proposal aspires to contribute to the
ongoing dialogue on the empowerment of students with special educational needs and/or
disabilities in Greek Higher Education. At the same time, it enriches the field with a practical
tool (e-Course), opening new pathways for future initiatives and inspiring the design of
similar interventions that meaningfully integrate the affordances of e-learning. | el |
| dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
| dc.subject.keyword | Αυτοαποτελεσματικότητα | el |
| dc.subject.keyword | Αυτοσυνηγορία | el |
| dc.subject.keyword | Μάθηση μέσω έργου | el |
| dc.subject.keyword | Παιχνιδοποίηση | el |
| dc.subject.keyword | Παιδαγωγικοί πράκτορες | el |
| dc.subject.keyword | Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία | el |
| dc.subject.keyword | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
| dc.date.defense | 2025-10-20 | |