Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη e-course για εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής : αυτορρυθμιζόμενη μάθηση, εκτελεστικές λειτουργίες και ΑΙ

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΜάνη, Ελένη
dc.date.accessioned2025-11-11T11:39:04Z
dc.date.available2025-11-11T11:39:04Z
dc.date.issued2025-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18390
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα την ανάπτυξη και τον σχεδιασμό ενός e course το οποίο απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής. Το e-course βασίζεται στην Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση (SRL) στη βάση της οποίας ενορχηστρώνονται εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση των εκτελεστικών λειτουργιών (executive functions) των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Το εκπαιδευτικό σενάριο αξιοποιεί την Τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) κι ενσωματώνει στρατηγικές ενσυνειδητότητας (mindfulness) και συνεργατικές στρατηγικές για την ενίσχυση των δεξιοτήτων των Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής προσφέροντας μια καινοτόμα, δομημένη και μεθοδική προσέγγιση. Η μεθοδολογική προσέγγιση περιλαμβάνει βιβλιογραφική επισκόπηση για τη θεωρητική θεμελίωση, τον παιδαγωγικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη των εργαλείων αξιολόγησης. Η μεθοδολογία της παρούσας έρευνας είναι μερικώς πειραματική και η αποτελεσματικότητα του e-course θα αποτιμηθεί μέσω ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού σεναρίου, καθώς οι εκπαιδευόμενοι το θεώρησαν πολύ αποτελεσματικό σε όλους τους τομείς. Η παρούσα μελέτη συμβάλλει καθοριστικά στην προώθηση μιας καινούριας οπτικής στην βαθύτερη κατανόηση και υλοποίηση σύγχρονων θεωριών μάθησης, διαμορφώνοντας ένα πρότυπο εκπαιδευτικό πλαίσιο το οποίο μπορεί να στηρίξει ουσιαστικά το έργο των Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.el
dc.format.extent128el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑνάπτυξη e-course για εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής : αυτορρυθμιζόμενη μάθηση, εκτελεστικές λειτουργίες και ΑΙel
dc.title.alternativeDevelopment of an e-course for special education teachers : self-regulated learning, executive functions and AIel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis diploma thesis is on the development and design of an e-course aimed at Special Education Teachers. The e-course is based on Self-Regulated Learning (SRL) on the basis of which educational interventions are orchestrated to enhance the executive functions of students with special educational needs. The educational scenario utilizes Artificial Intelligence (AI) and incorporates mindfulness strategies and collaborative strategies to enhance the skills of Special Education Teachers by offering an innovative, structured and methodical approach. The methodological approach includes a literature review for the theoretical foundation, pedagogical design and development of the assessment tools. The methodology of this research is partially experimental and the effectiveness of the e-course will be evaluated through a questionnaire. The results highlight the effectiveness of the training scenario, as the trainees considered it very effective in all areas. The present study contributes decisively to the promotion of a new perspective on the deeper understanding and implementation of modern learning theories, shaping a model educational framework that can substantially support the work of Special Education Teachers.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keyworde-Courseel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοί ειδικής αγωγήςel
dc.subject.keywordΑυτορρυθμιζόμενη μάθησηel
dc.subject.keywordΕκτελεστικές λειτουργίεςel
dc.subject.keywordΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΕνσυνειδητότηταel
dc.date.defense2025-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»