Ψηφιακό μάθημα μα για τη “Βυζαντινή Ιστορία” για μαθητές Ε’ δημοτικού
A digital self-study course for “Byzantine History” for fifth grade students

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Self-studyΠερίληψη
Η διπλωματική εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός self-study ψηφιακού μαθήματος με θέμα τη «Βυζαντινή Ιστορία» που απευθύνεται σε μαθητές της Ε’ Δημοτικού και έχει ως στόχο την καλύτερη υποστήριξη της μελέτης και εξάσκησής τους στο σπίτι. Πρόκειται για ένα ψηφιακό μάθημα που βασίζεται στις σύγχρονες παιδαγωγικές πρακτικές της μικρο-μάθησης και μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού υλικού, όπως quizzes κ.α. και εργαλείων όπως, του Google Glassroom , Slido και Padlet, αναβαθμίζει την εκπαιδευτική εμπειρία και ενδυναμώνει την αυ-τό-ρύθμιση των μαθητών.


