Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝταλιάνης, Φιλόθεος
dc.contributor.authorΧαλίκης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2025-11-03T16:45:01Z
dc.date.available2025-11-03T16:45:01Z
dc.date.issued2025-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18296
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά τον ρόλο της εργασιακής μεντορικής (mentoring) και της ανατροφοδότησης (feedback) ως στρατηγικά εργαλεία ενίσχυσης της δέσμευσης των εργαζομένων. Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον, όπου η οργανωσιακή επιτυχία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ενεργή συμμετοχή και το ψυχολογικό δέσιμο των εργαζομένων με την εργασία τους, αναδεικνύεται η σημασία της ανάπτυξης ουσιαστικών σχέσεων καθοδήγησης και της παροχής συστηματικής, εποικοδομητικής ανατροφοδότησης. Μέσα από τη συνδυαστική ανάλυση θεωρητικών προσεγγίσεων και εμπειρικών δεδομένων, η εργασία αναλύει πώς η μεντορική σχέση συμβάλλει στην επαγγελματική ανάπτυξη, την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και την αίσθηση του ανήκειν. Η μελέτη βασίστηκε σε ποσοτική έρευνα με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, στην οποία συμμετείχαν 201 εργαζόμενοι από διάφορους κλάδους. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν θετική συσχέτιση μεταξύ ύπαρξης mentoring και υψηλότερων επιπέδων εργασιακής δέσμευσης, καθώς και τη συμβολή της θετικής και καλά δομημένης ανατροφοδότησης στη βελτίωση της απόδοσης και της οργανωσιακής εμπιστοσύνης. Η μελέτη καταλήγει πως ο συνδυασμός αυτών των δύο παραμέτρων αποτελεί κρίσιμη στρατηγική επένδυση για οργανισμούς που επιδιώκουν να διατηρήσουν υψηλά επίπεδα αφοσίωσης και παραγωγικότητας στο ανθρώπινο δυναμικό τους.el
dc.format.extent62el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΕργασιακή μεντορική (mentoring) και ανατροφοδότηση (feedback) : τα κλειδιά για την ενίσχυση της δέσμευσης των εργαζομένωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis paper explores the role of mentoring and feedback as strategic tools to enhance employee engagement. In an ever-changing work environment, where organizational success depends to a large extent on the active participation and psychological bonding of employees to their work, the importance of developing meaningful mentoring relationships and providing systematic, constructive feedback is highlighted. Through the combined analysis of theoretical approaches and empirical data, this study examines how mentoring relationships contribute to professional development, the enhancement of self-confidence, and the sense of belonging. The research was based on a quantitative study using a structured questionnaire, with the participation of 201 employees from various sectors. The results revealed a positive correlation between the presence of mentoring and higher levels of employee engagement, as well as the contribution of positive and well-structured feedback to improved performance and organizational trust. The study concludes that the combination of these two factors constitutes a critical strategic investment for organizations aiming to maintain high levels of employee commitment and productivity.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΕργασιακή μεντορικήel
dc.subject.keywordΑνατροφοδότησηel
dc.subject.keywordΔέσμευση εργαζομένωνel
dc.subject.keywordΟργανωσιακή συμπεριφοράel
dc.subject.keywordΕπαγγελματική ανάπτυξηel
dc.subject.keywordΑνθρώπινο δυναμικόel
dc.subject.keywordΨυχολογική ενδυνάμωσηel
dc.subject.keywordΕταιρική κουλτούραel
dc.subject.keywordΚαθοδήγησηel
dc.subject.keywordΕργασιακή ικανοποίησηel
dc.date.defense2025-07-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»