Πόλεμος λαβυρίνθου, ένα παιχνίδι δυναμικής δημιουργίας επιπέδων
Dungeon Crawler War, a game of dynamic level generation

Bachelor Dissertation
Συγγραφέας
Καραμαλίγκας, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2025-09Επιβλέπων
Αλέπης, ΕυθύμιοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Dungeon Crawler ; Video game ; Procedular generation ; PCG ; Unreal Engine ; Level generation ; Multi-agent systems ; Dungeon Generation ; Binary Space Partitioning (BSP) ; BSPΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού τύπου dungeon crawler με τη χρήση του Unreal Engine 5, εστιάζοντας στο Procedular Content Generation και στη συμπεριφορά πολυπρακτορικών συστημάτων (multi-agent systems). Μέσα από την υλοποίηση αλγορίθμων Binary Space Partitioning (BSP) για δημιουργία χαρτών και μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης (AI) για πράκτορες, παρουσιάζεται μια μελέτη πάνω στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη στην ανάπτυξη παιχνιδιών.


