| dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
| dc.contributor.author | Καραμαλίγκας, Κωνσταντίνος | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-08T09:15:52Z | |
| dc.date.available | 2025-10-08T09:15:52Z | |
| dc.date.issued | 2025-09 | |
| dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18200 | |
| dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού τύπου dungeon crawler με τη χρήση του Unreal Engine 5, εστιάζοντας στο Procedular Content Generation και στη συμπεριφορά πολυπρακτορικών συστημάτων (multi-agent systems). Μέσα από την υλοποίηση αλγορίθμων Binary Space Partitioning (BSP) για δημιουργία χαρτών και μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης (AI) για πράκτορες, παρουσιάζεται μια μελέτη πάνω στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη στην ανάπτυξη παιχνιδιών. | el |
| dc.format.extent | 50 | el |
| dc.language.iso | el | el |
| dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.title | Πόλεμος λαβυρίνθου, ένα παιχνίδι δυναμικής δημιουργίας επιπέδων | el |
| dc.title.alternative | Dungeon Crawler War, a game of dynamic level generation | el |
| dc.type | Bachelor Dissertation | el |
| dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
| dc.subject.keyword | Dungeon Crawler | el |
| dc.subject.keyword | Video game | el |
| dc.subject.keyword | Procedular generation | el |
| dc.subject.keyword | PCG | el |
| dc.subject.keyword | Unreal Engine | el |
| dc.subject.keyword | Level generation | el |
| dc.subject.keyword | Multi-agent systems | el |
| dc.subject.keyword | Dungeon Generation | el |
| dc.subject.keyword | Binary Space Partitioning (BSP) | el |
| dc.subject.keyword | BSP | el |
| dc.date.defense | 2025-09-10 | |