Εκπαιδευτικό λογισμικό πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης υπό μορφή διαδραστικού παιχνιδιού για την οπτικοποίηση λύσης προβλημάτων πρακτικής αριθμητικής
Primary education educational software in the form of an interactive game for visualizing the solution of practical arithmetic problems

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εκπαιδευτικό λογισμικό ; Διαδραστικό παιχνίδι ; Πρακτική αριθμητική ; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ; ΟπτικοποίησηΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού λογισμικού
πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης υπό τη μορφή διαδραστικού παιχνιδιού, για την οπτικοποίηση λύσης
προβλημάτων πρακτικής αριθμητικής. Η εφαρμογή, με την ονομασία "Εκπαιδευτικό λογισμικό
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης υπό μορφή διαδραστικού παιχνιδιού", επιδιώκει να συνδυάσει τη
μάθηση με την ψυχαγωγία και το παιχνίδι, συμβάλλοντας στην καλύτερη κατανόηση
προβλημάτων πρακτικής αριθμητικής.
Το λογισμικό υλοποιήθηκε με χρήση HTML, CSS και JavaScript και προσφέρει οκτώ διαφορετικές
δραστηριότητες πρακτικής αριθμητικής. Η μεθοδολογία βασίστηκε στις αρχές της βιωματικής
μάθησης και το λογισμικό έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να παρέχει ένα διασκεδαστικό, ευχάριστο και
διαδραστικό περιβάλλον εκπαίδευσης που στοχεύει στην ενθάρρυνση ενασχόλησης όσο το
δυνατόν περισσότερων μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.