Προσομοιωμένο δωμάτιο διαφυγής στην Unreal Engine
Simulated escape room in Unreal Engine

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Blueprints ; Λαβύρινθος ; NPC ; Γρίφοι ; ΚωδικόςΠερίληψη
Η εργασία αφορά τη δημιουργία ενός διαδραστικού Escape Room παιχνιδιού
πρώτου προσώπου, υλοποιημένου μέσω Blueprint στο Unreal Engine 5.4. Το
παιχνίδι διαρθρώνεται σε δύο επίπεδα δυσκολίας, τα οποία αποτελούν ξεχωριστά
επίπεδα (levels) του παιχνιδιού. Υπάρχει φυσικά και κεντρικό μενού.
Από το κεντρικό μενού, ο παίκτης μπορεί να ξεκινήσει το παιχνίδι, να διαβάσει
οδηγίες χρήσης ή να βγει από το παιχνίδι.
Το πρώτο επίπεδο βασίζεται σε έναν ανοιχτού τύπου λαβύρινθο, όπου ο παίκτης
αλληλεπιδρά με NPC, καλείται να συλλέξει συγκεκριμένα χρυσά αντικείμενα για
να εισέλθει και να αποφύγει εμπόδια για να φτάσει στον τερματισμό.
Ολοκληρώνοντας με επιτυχία τον λαβύρινθο, ο παίκτης προχωρά στο δεύτερο, πιο
απαιτητικό επίπεδο.
Το δεύτερο επίπεδο διαδραματίζεται σε έναν κλειστό, έξυπνα σχεδιασμένο χώρο,
όπου ο παίκτης πρέπει να συγκεντρώσει έναν τετραψήφιο κωδικό για να
ξεκλειδώσει την τελική πόρτα και να αποδράσει. Κάθε ψηφίο του κωδικού
αποκαλύπτεται μέσω διαφορετικών γρίφων:
• Το πρώτο εμφανίζεται σε υψωμένη πλατφόρμα με χρήση Text Render.
• Άλλο αποκαλύπτεται πυροβολώντας ένα κινούμενο στόχο.
• Το τρίτο προκύπτει μέσα από αλληλουχία κουμπιών που ενεργοποιούν την
εμφάνιση του αριθμού.
• Τέλος, ο τέταρτος αριθμός ανακαλύπτεται μέσω οπτικού γρίφου πάνω στον
τοίχο.
Ο παίκτης καθοδηγείται από τον NPC, ενώ διάφορα σημεία του χάρτη είναι
διαμορφωμένα ώστε να κατευθύνουν την εξερεύνηση. Υπάρχουν ράμπες, σκάλες
και σημεία πρόκλησης, όπως λάβα που οδηγεί σε αποτυχία και εμφάνιση επιλογής
"Play Again".
Στο τέλος του παιχνιδιού, με την εισαγωγή του σωστού κωδικού, η τελική πόρτα
ανοίγει και εμφανίζεται οθόνη τερματισμού με συγχαρητήριο μήνυμα,
συνοδευόμενη από εφέ πυροτεχνημάτων. Ο παίκτης μπορεί να επιστρέψει στο
κεντρικό μενού, να παίξει ξανά ή να τερματίσει το παιχνίδι.