dc.contributor.advisor | Βέργαδος, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Γαρδούνη, Αικατερίνη | |
dc.date.accessioned | 2025-07-18T09:27:04Z | |
dc.date.available | 2025-07-18T09:27:04Z | |
dc.date.issued | 2025-04 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17989 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει τις δυνατότητες δημιουργίας ενός ψηφιακού εκπαιδευτικού παιχνιδιού με θέμα τη σύγχρονη street art της Αθήνας στο οποίο στόχος θα είναι η προσπάθεια για πιο βιώσιμες πόλεις. Τα επόμενα κεφάλαια πραγματεύονται την σύνδεση που μπορεί να υπάρξει ανάμεσα στην Street art και το Gaming και πως αυτά τα δύο πεδία μπορούν να συνυπάρξουν στον τομέα της εκπαίδευσης. Έχοντας σαν αφετηρία την ίδια την απαρχή της Street art θα επιχειρηθεί μια ανασκόπηση στην πορεία του κινήματος, μέχρι να φτάσει στην σημερινή μορφή του αποτελώντας πλέον ένα σημαντικό στοιχείο της ιστορίας των δρόμων του σύγχρονου αστικού τοπίου (και κυρίως της Αθήνας), και ταυτόχρονα μια αντιπαραβολή με την φιλοσοφία ενός άλλου, σύγχρονου σχετικά όρου, αυτού του gaming. Μπορούν αυτά τα δύο διαφορετικά πεδία, συγχρόνως όμως και τα δύο ελκυστικά στους νέους, να συνεργαστούν για την εκπαίδευση και συγκεκριμένα την περιβαλλοντική εκπαίδευση; | el |
dc.format.extent | 61 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Gamification & street art : δημιουργώντας συνείδηση για το περιβάλλον μέσα από το παιχνίδι ως εκπαιδευτικό εργαλείο | el |
dc.title.alternative | Gamificattion & street art : creating environmental awareness through game as an educational tool | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Τhis paper aims to explore the possibilities of creating a digital educational game on the theme of contemporary street art in Athens, in which the goal is the effort for more sustainable cities. The following chapters discuss the connection that can exist between street art and gaming and how these two fields can coexist in the field of education. Starting from the very beginning of street art we are going to review the movement’s progress until it reached its current form and becoming an important history element of the streets in the modern urban landscape (and mainly of Athens) and at the same time to compare it with the philosophy of gaming. Can those two different fields, yet both attractive to young people collaborate for education, and specifically for environmental education? | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακός Πολιτισμός, Έξυπνες Πόλεις, IoT και Προηγμένες Ψηφιακές Τεχνολογίες | el |
dc.subject.keyword | Street art | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακό παιχνίδι | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Περιβαλλοντική κρίση | el |
dc.subject.keyword | Αειφορία | el |
dc.subject.keyword | Αστικό τοπίο | el |
dc.subject.keyword | Δυστοπία | el |
dc.subject.keyword | Αθήνα | el |
dc.date.defense | 2025-04-14 | |