Εμφάνιση απλής εγγραφής

Gamification & street art : δημιουργώντας συνείδηση για το περιβάλλον μέσα από το παιχνίδι ως εκπαιδευτικό εργαλείο

dc.contributor.advisorΒέργαδος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΓαρδούνη, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2025-07-18T09:27:04Z
dc.date.available2025-07-18T09:27:04Z
dc.date.issued2025-04
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17989
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει τις δυνατότητες δημιουργίας ενός ψηφιακού εκπαιδευτικού παιχνιδιού με θέμα τη σύγχρονη street art της Αθήνας στο οποίο στόχος θα είναι η προσπάθεια για πιο βιώσιμες πόλεις. Τα επόμενα κεφάλαια πραγματεύονται την σύνδεση που μπορεί να υπάρξει ανάμεσα στην Street art και το Gaming και πως αυτά τα δύο πεδία μπορούν να συνυπάρξουν στον τομέα της εκπαίδευσης. Έχοντας σαν αφετηρία την ίδια την απαρχή της Street art θα επιχειρηθεί μια ανασκόπηση στην πορεία του κινήματος, μέχρι να φτάσει στην σημερινή μορφή του αποτελώντας πλέον ένα σημαντικό στοιχείο της ιστορίας των δρόμων του σύγχρονου αστικού τοπίου (και κυρίως της Αθήνας), και ταυτόχρονα μια αντιπαραβολή με την φιλοσοφία ενός άλλου, σύγχρονου σχετικά όρου, αυτού του gaming. Μπορούν αυτά τα δύο διαφορετικά πεδία, συγχρόνως όμως και τα δύο ελκυστικά στους νέους, να συνεργαστούν για την εκπαίδευση και συγκεκριμένα την περιβαλλοντική εκπαίδευση;el
dc.format.extent61el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleGamification & street art : δημιουργώντας συνείδηση για το περιβάλλον μέσα από το παιχνίδι ως εκπαιδευτικό εργαλείοel
dc.title.alternativeGamificattion & street art : creating environmental awareness through game as an educational toolel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENΤhis paper aims to explore the possibilities of creating a digital educational game on the theme of contemporary street art in Athens, in which the goal is the effort for more sustainable cities. The following chapters discuss the connection that can exist between street art and gaming and how these two fields can coexist in the field of education. Starting from the very beginning of street art we are going to review the movement’s progress until it reached its current form and becoming an important history element of the streets in the modern urban landscape (and mainly of Athens) and at the same time to compare it with the philosophy of gaming. Can those two different fields, yet both attractive to young people collaborate for education, and specifically for environmental education?el
dc.contributor.masterΨηφιακός Πολιτισμός, Έξυπνες Πόλεις, IoT και Προηγμένες Ψηφιακές Τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordStreet artel
dc.subject.keywordΨηφιακό παιχνίδιel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΠεριβαλλοντική κρίσηel
dc.subject.keywordΑειφορίαel
dc.subject.keywordΑστικό τοπίοel
dc.subject.keywordΔυστοπίαel
dc.subject.keywordΑθήναel
dc.date.defense2025-04-14


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»