Gamification & street art : δημιουργώντας συνείδηση για το περιβάλλον μέσα από το παιχνίδι ως εκπαιδευτικό εργαλείο
Gamificattion & street art : creating environmental awareness through game as an educational tool

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Street art ; Ψηφιακό παιχνίδι ; Εκπαίδευση ; Περιβαλλοντική κρίση ; Αειφορία ; Αστικό τοπίο ; Δυστοπία ; ΑθήναΠερίληψη
Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει τις δυνατότητες δημιουργίας ενός ψηφιακού εκπαιδευτικού παιχνιδιού με θέμα τη σύγχρονη street art της Αθήνας στο οποίο στόχος θα είναι η προσπάθεια για πιο βιώσιμες πόλεις. Τα επόμενα κεφάλαια πραγματεύονται την σύνδεση που μπορεί να υπάρξει ανάμεσα στην Street art και το Gaming και πως αυτά τα δύο πεδία μπορούν να συνυπάρξουν στον τομέα της εκπαίδευσης. Έχοντας σαν αφετηρία την ίδια την απαρχή της Street art θα επιχειρηθεί μια ανασκόπηση στην πορεία του κινήματος, μέχρι να φτάσει στην σημερινή μορφή του αποτελώντας πλέον ένα σημαντικό στοιχείο της ιστορίας των δρόμων του σύγχρονου αστικού τοπίου (και κυρίως της Αθήνας), και ταυτόχρονα μια αντιπαραβολή με την φιλοσοφία ενός άλλου, σύγχρονου σχετικά όρου, αυτού του gaming. Μπορούν αυτά τα δύο διαφορετικά πεδία, συγχρόνως όμως και τα δύο ελκυστικά στους νέους, να συνεργαστούν για την εκπαίδευση και συγκεκριμένα την περιβαλλοντική εκπαίδευση;