Οι ανταγωνιστές
Challengers

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Unity ; Visual Studio ; C# ; Game Development ; Fighting Game ; AI programmingΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τη υλοποίηση ενός 2.5D παιχνιδιού με όνομα Challengers τύπου Fighting Game (μορφής Mortal Kombat, Tekken) με 2 modes. Στο πρώτο mode ο παίκτης έχει τη δυνατότητα να συναγωνιστεί με ένα δεύτερο παίκτη και στο δεύτερο mode μπορεί να παλέψει εναντίον κάποιου AI αντιπάλου.
Νικητής του κάθε αγώνα σε κάθε mode είναι εκείνος ο οποίος έχει μηδενίσει ή μειώσει τη ζωή του αντιπάλου του περισσότερο από τη δική του σε συγκεκριμένο χρόνο στο πλαίσιο το πολύ τριών γύρων.
Έχει δοθεί έμφαση στον προγραμματισμό των ΑΙ αντιπάλων τους οποίους ο παίκτης καλείται να αντιμετωπίσει. Με σκοπό να υπάρχει μια πρόκληση η δυσκολία αντιμετώπισης των ΑΙ αντιπάλων υπάρχουν τέσσερα επίπεδα δυσκολίας.
Ως επιπλέον χαρακτηριστικό, έχει δοθεί η δυνατότητα στον παίκτη να κάνει συνδυασμούς κινήσεων από το input το οποίο δίνει για τις κινήσεις του παίκτη.